Pytania czytelników

Problem się zaczyna kiedy ktoś dzwoni do mnie...

  • Przeczytano: 17705
  • Komentarzy: 3
Czytelnik napisał:
Witam.



Niedawno zostałem klientem Easycall, kupiłem bramkę HT486(bramka+router). Wykupilem 2 numery stacjonarne. Kiedy ja dzwonię jest bardzo dobra jakość rozmowy. Problem się zaczyna kiedy ktoś dzwoni do mnie. Wtedy ja słyszę mojego rozmowcę bardzo dobrze, ale mój rozmowca słyszy tylko poprzerywane słowa. W biurze obsługi klienta nie mogą mi pomoc. Wykonują telefony do mnie i twierdza, że dobrze mnie słysza. Natomiast zawsze jest ten sam problem, kiedy ktos dzwoni do mnie.

Prosze o pomoc.



Pozdrawiam.
Odpowiedź eTelefonia:
Witam,



moim zdaniem jest to problem z połączeniem (internetem).
Objawy świadczą o tym, że nie ma Pan wystarczającego pasma UPLOAD lub pasmo zapchane.

Przypominam, że min. pasmo jakie powinno się mieć zarezerwowane na rozmowy głosowe to 64/64 kbps.



www.numion.com -> proszę sprawdzić swoje łącze.

Zobacz inne losowo wybrane pytania:

Model + router
Czy jest możliwość....
Caller ID w PAP2T
VoIP w Netii
Jak podgłośnić dźwięk?

  • Mirek2009-01-08 01:06:00
    Odpowiedz e-Telefonii jest co najmniej dziwna, jezeli nie niedorzeczna. Jak to jest, ze w jedna strone lacznoc jest normalna a w druga nie /przy zalozeniu, ze cyt."nie ma Pan wystarczajacego pasma UPLOAD lub pasmo zapchane"/? Czyzby to pasmo obslugiwalo tylko w jedna strone...? Cos tu sie kupy nie trzyma....
  • Renata2009-01-08 00:57:00
    Podobny problem z operatorem assy call mam takze ja. Z tym, ze jak ktos z telefonu komorkowego dzwoni do mnie to wszystko jest w porzadku. Natomiast jak ja dzwonie na komorke, to ja slysze rozmowce bardzo dobrze ,natomiast on mnie nie slyszy wogole i to pomimo, ze przeciez odebral telefon bo byl sygnal /dzwonek/. Tenze operator na wszelkie moje prosby o pomoc i wyjasnienie tej sytuacji ciagle udziela odpowiedzi wymijajacych, nie na temat lub wogole niedorzecznych. Zgadzam sie ze jedynym wyjsciem jest zmiana operatora - co uczynie po wyczerpaniu zasilonego konta. Pozdrawiam.
  • Marek2007-09-19 11:35:00
    Witam Nie zgadzam sie,ze jest problem z laczem.Mialem dokladnie taki sam problem,nikt nie mogl mi pomoc.Zmienilem operatora i wszystko dziala poprawnie. Pozdrawiam
Dodaj komentarz
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP