Pytania czytelników

Jak wyeliminować echo podczas rozmowy?

  • Przeczytano: 23948
  • Komentarzy: 3
Czytelnik napisał:
Witam Serdecznie,



Od niedawna używam komunikatora EasyCall do rozmów przez internet, łączę się z Litwą z numerem stacjonarnym. Niestety jakość połączenia jest fatalna, z mojej strony wszystko ok ale osoba do której dzwonię słyszy ciągle echo. Używam neostrady 128 i słuchawek z mikrofonem.



Bardzo proszę o poradę jak poprawić jakość rozmowy. Dziękuję i miłego dnia.
Odpowiedź eTelefonia:
Witam,



Jeżeli ma Pan możliwość zmiany kodeka, to proponuję zmienić na taki, który ma mniejsze wymagania co do transferów np. G729.



Echo, które pojawia się podczas rozmów spowodowane jest opóźnienem, jakie pojawia się przy transporcie "paczki" głosowej. Proponuję poszukać także opcji w programie/urządzeniu ECHOCANCEL (echocancelation) - "anulowanie echa" i taką opcję włączyć.

Zobacz inne losowo wybrane pytania:

Caller ID w PAP2T
Jaką bramkę VoIP zakupić?
Jaki sprzęt do routera Asus
Jaki model routera/bramki zastosować?
Jak sprawdzić szybkość transmisji?

  • Eugeniusz rok 20122012-04-13 19:27:00
    Witam, i ja mam problem. Podczas rozmowy przez easyCALL osoba po drugiej stronie słyszy straszne echo. Ja natomiast słyszę OK. Co robić? Dziękuję z góry.
  • Eugeniusz rok 20122012-04-13 19:25:00
  • Rafał2010-03-30 14:33:00
    Witam, i ja mam problem. Podczas rozmowy przez easyCALL osoba po drugiej stronie słyszy straszne echo. Ja natomiast słyszę OK. Co robić? Dziękuję z góry.
Dodaj komentarz
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP