Pytania czytelników

Dialplan

  • Przeczytano: 9932
  • Komentarzy: 0
Czytelnik napisał:
Witam.



Kupiłem Bramkę VoIP Linksys PAP2T i wykupiłem konto w internetcalls oraz konto w HaloIP, żeby dostać numer telefonu.
Przed wykupieniem konta w HaloIP dowiadywałem się, czy będę mógł używać Internetcalls do dzwonienia a HaloIP do odbierania rozmów, poinformowano mnie, że tak, tylko będę musiał mieć taki sam login i hasło u obu dostawców i wprowadzić do bramki dialplan. Czytałem wiele na ten temat, ale dalej nic z tego nie wiem. Zaprogramowałem bramkę na dwóch osobnych liniach (1-internetcalls, 2-haloip), obie działają ale nie chcę używać dwóch telefonów. Jeżeli chodzi o dialplan to nie przeszkadza mi wprowadzanie prefiksów, zależy mi tylko na połączeniu tych dwóch operatorów. Nie wiem gdzie wpisać te hasła i loginy (czy na osobnych liniach, czy na jednej) i gdzie wpisać ten dialplan.




Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Odpowiedź eTelefonia:
Witam,



na początku zapraszam do zapoznania się z artykułem:

http://etelefonia.pl/artykuly.html?ar_id=4

Jedyne co mogę podpowiedzień, to to, że u Pana będzie @gw0 i @gw1 lub @gw1 i @gw2 - trzeba przetestować.



Konfiguruje Pan wtedy bramkę tak, że konfiguruje Pan operatorów na dwóch osobnych kontach - podpina telefon do tego, który ma numer PSTN (z którego Pan chce odbierać rozmowy) i na tym koncie w sekcji DIALPLAN konfiguruje Pan tak, że np. wszystkie rozmowy bądź też poprzedzone jakimś prefiksem wychodzą przez to konto drugie.

Zobacz inne losowo wybrane pytania:

Rozmowy VoIP za granicą
Jak skonfugurować drugą linię?
Telefon analogowy do VoIP?
Problem się zaczyna kiedy ktoś dzwoni do mnie...
Skype bez włączonego komputera?

Dodaj komentarz
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP