Pytania czytelników

Problem z dzwonieniem na numer stacjonarny z urządzenia YGW30

  • Przeczytano: 14009
  • Komentarzy: 0
Czytelnik napisał:
Mam pytanie na temat urządzenia YGW30. Podłączyłem wszystko do komputera. Podłączyłem też linię telefoniczną i telefon. Sieć działa dobrze, ale np nie moge się dodzwoniać na swój telefon stacjonarny.

Jak zrobić żeby można było się dodzwonić na telefon stacjonarny, chodzi mi o ustawienia bramki. Instrukcja tego urządzenia jest na stronie producenta, ale nie wiele z tego rozumiem.
Odpowiedź eTelefonia:
Witam,



z tego co Pan napisał wynika, że występuje problem tylko z dodzwonieniem się na nr. stacjonarny. Jeżeli np. na tel. komórkowe może się Pan dodzwaniać, to wina raczej leży po stronie Pana operatora. Oczywiście, proszę wcześniej spróbować różnych kombinacji z prefiksami np. 022 numer, 0048 22 numer, itp.



Natomiast jeżeli nie może się Pan dodzwonić na swój nr VoIP-owy, to tu może już być więcej przyczyn - np. bramka działa na adresie IP z klasy prywatnej (szczególnie istotnie przy protokole H323), bramka nie wspiera NAT-a lub wspieranie NAT-a nie zostało skonfigurowane.



Proszę o więcej informacji.



Proponuję też skontaktować się ze swoim operatorem VoIP.

Zobacz inne losowo wybrane pytania:

Jak wyeliminować opóźnienia?
Jak sprawdzić szybkość transmisji?
Połączenia pomiędzy operatorami...
Echo w słuchawce rozmówcy
Telefon voip Topcom Webtalker 100 do pracy z Tlenofonem?

Dodaj komentarz
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP