TeleCube
Polska
TeleCube
Infolinia: 221131415
4.50
Opinie 14
Oceny 16
Płatności online
Płatności online
Przelew pocztowy
Przelew pocztowy
Przelew bankowy
Przelew bankowy
Minimalna wartość doładowań
Minimalna wartość doładowań: 20 [PLN]
Protokoły
Protokoły: SIP
Kodeki
Kodeki: G.711a, G.711u
Oprogramowanie
Oprogramowanie: softphony
Lokalizacja serwerów
Lokalizacja serwerów: Polska
 
Taryfa: TeleCube.pl
PLN
Argentyna 0.16 1.40
Austria 0.06 0.06
Belgia 0.00 0.00
Brazylia 0.06 0.49
Chiny 0.06 0.06
Chorwacja 0.00 0.00
Czechy 0.00 0.00
Dania 0.06 0.06
Finlandia 0.00 0.00
Francja 0.06 0.17
Grecja 0.00 0.00
Hiszpania 0.06 0.10
Irlandia 0.06 0.25
Kanada 0.06 0.06
Niemcy 0.06 0.17
Norwegia 0.06 0.11
Polska 0.06 0.14
Portugalia 0.00 0.00
Rosja 0.00 0.00
RPA 0.00 0.00
Szwecja 0.00 0.00
USA 0.07 0.07
Wielka Brytania 0.00 0.00
Włochy 0.06 0.06
Taryfikacja (w sekundach): 1
Taryfikacja (w sekundach): 1
Pre-paid
Pre-paid
Post-paid
Post-paid
Możliwość dzwonienia na numery alarmowe
Możliwość dzwonienia na numery alarmowe
Poczta głosowa
Poczta głosowa
Przekierowywanie rozmów
Przekierowywanie rozmów
Konferencje
Konferencje
Fax to mail
Fax to mail
Mail to fax
Mail to fax
Możliwość darmowego przetestowania usługi
Możliwość darmowego przetestowania usługi

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
Bernard Radziszewski Raportuj
05.02.2018 18:32
Zanim zdecydowałem się na TeleCube to sprawdziłem i porównałem również inne firmy. Telecube jest dla mnie najlepsza firmą dostarczającą rozwiązania telefonii oraz mają wyśmienitą centrale telefoniczną, którą każdy będzie mógł w łatwy i sposób skonfigurować samodzielnie. Działa to na zasadzie drzewa. Przeciągasz co ma z czym działać. Bardzo ważne, iż wsparcie telefonicznie jest rewelacyjne po 2-3 sygnałach odbierają od razu telefon. Zanim będziecie testowali innych dostawców to zwróćcie uwagę na tak ważne aspekty i nie sugerujcie się tylko ceną. Dodam, iż jak testowałem innych dostawców to 2 operatorów do dziś mi wysyła spam Zwróćcie również uwagę jak zadzwonicie do innego operatora to jaka jest jakość połączenia, bo ja z dwóch od razu zrezygnowałem jak zacząłem rozmawiać i słyszałem słabą jakość - to o czymś świadczy. Wiem, że nie jest łatwo się zdecydować. Mi to zajęło 4 dni zanim wszystko poznałem i porównałem. Ponadto maja Api także można dalej się rozbudowywać. Mam nadzieję, iż pomogłem wam z wyborem i bynajmniej zaoszczędziłem tak cennego dzisiaj czasu.
Arkadiusz, sales manager Raportuj
18.01.2018 11:23
Wirtualna centrala telefoniczna przyjęła się znakomicie w kierowanym przez moją osobę dziale handlowym. Sam ją polecałem i mam teraz satysfakcję. Telecube robi dobrą robotę.
28.12.2017 15:26
Bez sensu reklama jak zarejestrowac moga tylko firmy, osoby prywatene nie sa mile widziane. Widze ze ranking tutaj chyba nabijany zdalnie bo nie ma mozliwosci aby w ten sposob operator byl na pierwszym miejscu. Zaznaczcie to gdzies na eTelefonia.pl

Oceny internautów

Oceń operatora
5 - TeleCube Raportuj
05.02.2018 18:32
1 - TeleCube Raportuj
18.01.2018 20:12
5 - TeleCube Raportuj
18.01.2018 11:23
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP