TeleCube
Polska
TeleCube
Infolinia: 221131415
4.69
Opinie 11
Oceny 13
Płatności online
Płatności online
Przelew pocztowy
Przelew pocztowy
Przelew bankowy
Przelew bankowy
Minimalna wartość doładowań
Minimalna wartość doładowań: 20 [PLN]
Protokoły
Protokoły: SIP
Kodeki
Kodeki: G.711a, G.711u
Oprogramowanie
Oprogramowanie: softphony
Lokalizacja serwerów
Lokalizacja serwerów: Polska
 
Taryfa: TeleCube.pl
PLN
Argentyna 0.16 1.40
Austria 0.06 0.06
Belgia 0.00 0.00
Brazylia 0.06 0.49
Chiny 0.06 0.06
Chorwacja 0.00 0.00
Czechy 0.00 0.00
Dania 0.06 0.06
Finlandia 0.00 0.00
Francja 0.06 0.17
Grecja 0.00 0.00
Hiszpania 0.06 0.10
Irlandia 0.06 0.25
Kanada 0.06 0.06
Niemcy 0.06 0.17
Norwegia 0.06 0.11
Polska 0.06 0.14
Portugalia 0.00 0.00
Rosja 0.00 0.00
RPA 0.00 0.00
Szwecja 0.00 0.00
USA 0.07 0.07
Wielka Brytania 0.00 0.00
Włochy 0.06 0.06
Taryfikacja (w sekundach): 1
Taryfikacja (w sekundach): 1
Pre-paid
Pre-paid
Post-paid
Post-paid
Możliwość dzwonienia na numery alarmowe
Możliwość dzwonienia na numery alarmowe
Poczta głosowa
Poczta głosowa
Przekierowywanie rozmów
Przekierowywanie rozmów
Konferencje
Konferencje
Fax to mail
Fax to mail
Mail to fax
Mail to fax
Możliwość darmowego przetestowania usługi
Możliwość darmowego przetestowania usługi

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
11.08.2017 14:53
Do Telecube przeszedłem od innego operatora VOIP i nie żałuję tej decyzji. Bardzo intuicyjny Panel Klienta, fachowy oraz zaangażowany zespół techniczny, pomocny przy tworzeniu wirtualnych centralek, sprawny i szybki kontakt telefoniczny i mailowy - to tylko najważniejsze zalety, a jest ich o wiele więcej. Polecam serdecznie :)
Kornel Raportuj
02.07.2017 11:54
Też potwierdzam pozytywne opinie o telecube. Moja firma wybrała pakiet biznes i złote numery, bardzo dobra oferta. Miła obsługa. Panel świetny, czytelny. Jestem bardzo zadowolony, polecam.
Telefonia TeleCube Raportuj
28.06.2017 12:11
Szanowna Pani "Ado" Dziękujemy za podaną informację, aczkolwiek jesteśmy nią bardzo zaskoczeni. Średni czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z naszym konsultantem, wynosi 10 sekund (dane za maj 2017, na podstawie „Statystyk z kolejek”), a na maile odpowiadamy najczęściej do 1 godziny. Żadnego Klienta nie pozostawiamy bez pomocy i bez odpowiedzi. Pozostajemy do dyspozycji naszych Klientów w godzinach od 9:00 do 17:00, w dni robocze, pod numerem telefonu, pod adresem mailowym i via czat. Kładziemy bardzo duży nacisk, na jakość obsługi Klienta, w naszej telefonii, dlatego nie możemy przejść obojętnie obok Pani wpisu. Jeśli nie spełniliśmy Pani oczekiwań, przepraszamy za to. Bylibyśmy jednak bardzo wdzięczni, za podanie konkretów opisanych przez Panią sytuacji tzn. kiedy nie odebraliśmy połączenia (proszę podać dzień i godzinę) i w jakim aspekcie nie została Pani udzielona pomoc. Dzięki uzyskanym informacjom będziemy mogli się do nich bezpośrednio odnieść. Prosimy o odpowiedź na niniejszym forum lub poprzez nasz email: info@telecube.pl Pozdrawiamy serdecznie Zespół TeleCube.pl

Oceny internautów

Oceń operatora
5 - TeleCube Raportuj
04.08.2017 00:02
5 - TeleCube Raportuj
21.07.2017 21:48
5 - TeleCube Raportuj
02.07.2017 11:54
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP