Opinie o HAPPYCALL

HAPPYCALL
Polska
HAPPYCALL
Infolinia: brak
3.77
Opinie 433
Oceny 374

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
georg19 Raportuj
03.08.2009 23:22
Dopiero zaczynam korzystać z happycala. Z tego, co tu widzę, to generalnie powinno być OK. Skusiły mnie ceny za połączenia na komórki. Jakość też OK. spraawdzę ich jakość, to coś więcej napiszę.
member1 Raportuj
01.08.2009 22:31
Bardzo dobra oferta. Ceny bardzo dobre 23 gr za komóre i 4 gr za stacjonarne. Przyjemna stronka z prostą konfiguracją. Polecam
zbynio721 Raportuj
30.07.2009 18:48
POLECAM!!!Naprawdę dobry i solidny operator. Podłaczylem bramkę - według info z stronki i moglem wykonywać połączenia. Na razie jakość bez zastrzeżeń . Bez UKRYTYCH opłat za numer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Porównując innych operatorów to najlepsza oferta oraz jakość . Myślałem ,że jak są nowi to forum sami klakierzy siedzą , i na szczęście się pomyliłem . Obiektywanie oceniając jest to najlepsza oferta i NAJTAŃSZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
plus29 Raportuj
29.07.2009 10:38
Korzystam z nich od kilku miesięcy , zainstalowałem to u dziadków oraz stryjka . Jakosc jest bardzo dobra na komorki oraz stacjonarne . Mają najtańszą ofertę na komórki ( najlepsza jakość w Polsce) . Dzwonią przez Happycall na inych komórkowców mam taniej niż z KOMÓRY!!!!!!!!!!!!!!! . Polecam maja numer za darmo !!!!!!!!!!!!
Krikos Raportuj
26.07.2009 22:17
Bardzo dobra jakość połączeń przy chyba najniższych cenach - dużo dzwonię na polskie komórki- najniższa stawka na rynku . Polecam a co do pomocy to na maile odpisują bardzo szybko pod warunkiem że wysyła się je w godzinach pracy.
25.07.2009 20:55
Rewelacja! Szybko uruchomiłem usługę voip, w przeciągu 5 minut od rejestracji mogłem dzwonić! I to jak prosto! Polecam każdemu tego operatora do voipa. Dobra strona z opisem konfiguracyjnym
25.07.2009 16:07
Sprawdziłem wielu operatorów ale pozostanę przy ofercie happycall Po dwóch miesiącach użytkowania wszystko działa świetnie, wysoka jakość usług jak i obsługi. Teraz kupiłem bramkę VolP D-Link i jakość połączeń jest bardzo dobra (operator pomógł bardzo szybko skonfigurować bramkę ). POLECAM
tomjab29 Raportuj
20.07.2009 20:04
Korzystam i jestem zadowolny mają najniższe stawki w Polsce i jako rozmów dosłownie tak jak po TEPSIE. Happycall można śmiało polecać wszystkim.
15.07.2009 21:09
Jestem użytkownikiem happycall od miesiąca i naprawdę jestem zadowolona z usług, jakość rozmów jest bardzo dobra ( jak w zwykłym telefonie ) w porównaniu do innych operatorów typu freconet actio czy ifona , jeżeli chodzi o kontakt to obsługa jest profesjonalna - odpowiedzi udzielają szybko i fachowo . Widać że operator dopiero się rozwija i są pewne niedociągnięcia w ich działaniu ,ale polecam ich ponieważ ceny są konkurencyjne oraz jakość jest bardzo dobra .
Marcel Raportuj
12.07.2009 18:43
Bylem bardzo zadowolony z uslug tej sieci ale dzisiaj bardzo mnie zaskoczyli NEGATYWNIE !! W ciagu jednego dnia stawka za polaczenie kom do Niemiec skoczyla z 0.08zl do 1,22zl i nie raczyli o tym poinformowac co w rezultacie po paru min wyczyscili mi konto :/ Jestem oburzony wrrr...
09.07.2009 22:40
Muszę przyznać, że jakość rozmów jest bardzo dobra. Korzystałem już z Tlenofonu, iFona i Skype i jakość jest w zasadzie jak na zwykłym stacjonarnym. Na pewno lepsze od Tlenofonu. A w porównaniu ze skype, to dobrze że tu można korzystać z bramek. Ogólnie widać, że operator jest nowy i jeszcze się rozwija, musi dorobić trochę pomocy do obsługi panelu, jednak plusem jest to, że bardzo szybko odpowiada na maile i pomaga rozwiązać problemy (w zasadzie nie dłużej niż godzina-dwie). Ale generalnie, to co najważniejsze w Voipie - jakość rozmów jest bardzo dobra, więc warto. No i oczywiście darmowy numer i całkiem dobre stawki, zwłaszcza wieczorem. Jak będą mieli więcej stref to będą niezłą konkurencją. generalnie - polecam
BERNIU Raportuj
07.07.2009 15:46
Naprawde świetnie łaczy dzwonie do kumpli z USA . Gadam godzinami a po 18 tej jest tu tanio. Inni mają sztywne stawki przez 24 h
01.07.2009 22:56
Polecam gorąco polecam
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP