Opinie o HAPPYCALL

HAPPYCALL
Polska
HAPPYCALL
Infolinia: brak
3.77
Opinie 433
Oceny 374

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
MarekP Raportuj
31.01.2016 19:17
nie działa od 5 godzin
Janusz Raportuj
31.01.2016 18:55
Od ponad tygodnia miałem kłopoty z połączeniami (rozmówca mnie nie słyszał), a dzisiaj telefon w ogóle nie działa. Na maile z pytaniami nie dostaję odpowiedzi. Strona także się nie otwiera.
WolfGang Raportuj
31.01.2016 16:50
dzisiaj nie działa ani strona internetowa ani telefon
31.01.2016 15:13
Dzisiaj chyba jakaś awaria bo strona nie działa i telefonia voip również lub może zwinęli interes ?
uzytkownik Raportuj
29.01.2016 17:04
działa jak nalezy, duzo opcji w panelu konfiguracyjnym
21.01.2016 16:31
Ja tez przed swietami nie moglem sie dodzwonic do UK. Przy przekonfigurowaniu fryca odkrylem,ze na stronie happikala mam zaptaszkowane: blokada polaczen miedzynarodowych. Po odhaczeniu wszystko dziala. KTO TO ZROBIL. happylal. Ja przez 0.5 roku nie zagladalem na strone do moich ustawien !!
arcz84 Raportuj
18.01.2016 08:43
Korzystam już od czerwca 2011 roku i wszystko śmiga jak ta lala. Do rozmów wykorzystywałem router Thomson Speedtouch 780WL ale zmieniłem dostawce internetu i obecnie używam TILGIN Vood 342 (jedna z najtańszych bramek na allegro). Mam na nim skonfigurowane dwa nr z happyCall i obydwa działają idealnie. Dodatkowo mam skonfigurowany jeden nr w telefonie na androidzie bez dodatkowego oprogramowania. ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Jeżeli mój komentarz Ci pomógł w wyborze HappyCall przy rejestracji podaj proszę ten numer 7701 osoby polecającej. /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Andrzej Raportuj
06.01.2016 16:03
przeniosłem do nich nr stacjonarny do tej pory było nieźle od grudnia coś pomajstrowali i nie mogę się dodzwonić do Wielkiej Brytanii ani na stacjonarny ani komórkowy. reklamowałem - twierdzą że to Brytyjczycy blokują Voipa (do czasu ich majstrowania nie blokowali - ha, ha, ha) każą mi reklamować w Anglii _ ODRADZAM!!! nie wiem jak będzie z innymi operatorami ale tu zrezygnuję
Happyvcall user Raportuj
26.12.2015 09:29
Zawsze wszystko działało a tu w Święta BN nie działają połączenia międzynarodowe - odzywa się komunikat że numer kierunkowy niedostępny :|
22.11.2015 11:02
Czy ktoś korzysta z happycall na huawei b593 albo b315, internet PLAY RBM LTE ?
Leszek Raportuj
07.11.2015 20:18
Jakość dobra, ceny średnie - są operatorzy dobrzy i dużo tańsze rozmowy. Obsługa klienta beznadziejna. Kontaktowałem się z nimi wielokrotnie w różnych sprawach bezskutecznie. Raczej nie polecam, lepszy i tańszy jest freehalo.pl
Mirek78 Raportuj
19.09.2015 22:34
Miałem obawy, ale przeniosłem nr i jestem bardzo zadowolony, 120zł na rok za free w promocji za przeniesienie nr (10zł co miesiąc), aplikacja na androida działa super, mam stacjonarny w smartfonie wszędzie tam gdzie jest internet, a internet mam przez 3G i WiFi chodzi elegancko, po kablu poprzez bramkę nawet jeszcze nie sprawdzałem, ale na pewno będzie jeszcze lepiej działać mój Numer Klienta 18293, można wpisać przy rejestracji pozdrawiam
31.08.2015 13:10
kamil, a poco tam wchodzisz /na strone, ja zagladam tam 1, 2 razy do roku. Co sie czepiasz wyskakujacych okienek i innych bajerow, masz je wszedzie. Sprawa jest inna, wszystkie "polskie" voip-y przestaly byc konkurencyjne. Happicalla mam od kilku lat i nie narzekam, ale od 2 lat zrobilem sobie niestety skarbonke doladowujac 50 zl. Kto z tego dzwoni po 18 gr, jak z komorki VM/BK mam po niecale 11 gr z z stunta 4 gr. To jest juz na wymarciu. Jak padnie mi frytz to koniec z happycallem. Nr stacjonarnego juz mi nie trzeba, bo kto na to jeszcze dzwoni?
25.08.2015 01:54
Z komentów wynika, ze na stronie białej chwalimy kolor biały, na zielonej - zielony, a jaki chwalimy na różowej? Ja na różowej pochwalę kolor ... - niebieski :-). Happycall mocno zaszła mi za skórę uruchomieniem animacji reklamowej swoich dodatkowych usług na stronie internetowej: "Przenieś numer", "Odbierz 120 zł", "Nie płać abonamentu", "happycall"... , i tak w kółko. Nie ma nic bardziej irytującego od przewijających się banerów. Rozpraszają i nie pozwalają skupić się na ich treści lub na treści innej części strony. Przeszkadzają w korzystaniu z zakładek na górze strony: "panel", "doładowanie", "usługi", "pomoc". Czy happycall ma już za dużo klientów i kombinuje jak się ich pozbyć albo przynajmniej odstraszyć potencjalnych nowych? Czy tych dodatkowych usług nie można chwalić bez animowania ich? Piszę śmiało o tych animacjach, bo niektórzy moi znajomi strasznie są wkurzeni na te animacje po różnych stronach internetowych, a jeden ze znajomych, z nerwów, roztrzaskał myszkę o blat. Klien ze mnie groszowy i mojego odejścia happycall nawet nie zauważy. Mam od 4 lat (wrzesień 2011) numer w HaloNet. Tartel Gliwice. Abonament 1 zet na rok, za drugi numer - 19,90 na rok. Uchciwiłem się na ten happycall, bo tu za wszystkie numery płaci się 5 zet na rok no i można to przegadać czyli nie ma wcale abonamentu. Jednak co roku 5 zet za numer trzeba wpłacić. Za 4 lata w HaloNet nie było ani jednej hecy, najdrobniejszej nawet, a w happycall już raz mi rozłączyło rozmowę - no i ta heca z animacjami na stronie. Odżałuję te 20 zet na drugi numer w HaloNet i porzucę jednak te numery w happycall. Szkoda nerwów, są jedne jedyne na całe życie. Żyjemy w kraju, w którym klienta, obywatela, człowieka ma się za nic.
Robert Raportuj
25.07.2015 20:32
Zgadzam się i potwierdzam opinię Poly
15.07.2015 17:35
Chyba najlepsza oferta na tym rynku.
27.06.2015 19:41
Jakieś 2 lata temu uciekłem z Actio ze względu na coraz większe problemy techniczne i wzrost kosztów utrzymywania konta. Podczas poszukiwań nowego operatora trafiłem na Happycall. Z pewną nieśmiałością zacząłem ten związek. Okazało sie, że to był strzał w dziesiątkę. Zero problemów technicznych skutkuje tym, że nawet nie wiem jak funkcjonuje ich dział techniczny. Czy poprzez bramkę voip czy przez soft w komórce łączę się zgodnie z oczekiwaniami i bez żadnych niespodzianek. Jeśli chodzi o koszty rozmów to jest jeszcze margines na poprawę ale mimo wszystko na rynku niewielu operatorów jest w tym względzie lepszych od HC. Życzę sobie i Happycall aby w przyszłości działali równie dobrze jak do tej pory.
26.06.2015 22:53
Polecam nową promocję z przeniesieniem numeru do hc.
26.06.2015 13:52
coś nie mogę sensownie dokończyć. Jeszcze raz końcówka do komentarza z 13:01 ...w tym są oczywiście też wewnętrzne połączenia w sieci Happycall ale e, zadane dwukrotnie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Jeżeli informacje są przydatne to można mnie wybrać jako osobę polecającą przy rejestracji konta, nr 14364
26.06.2015 13:49
obcięło mi poprzedni komentarz, początek niżej: ...w tym są oczywiście też wewnętrzne połączenia w sieci Happycall ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Jeżeli informacje są przydatne to można mnie wybrać jako osobę polecającą przy rejestracji konta, nr 14364
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP