Opinie o HAPPYCALL

HAPPYCALL
Polska
HAPPYCALL
Infolinia: brak
3.78
Opinie 431
Oceny 371

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
Mirosław Raportuj
02.08.2017 11:50
Numer stacjonarny z Orange przeniosłem do HappyCall. Wszystkie formalności HappyCall załatwia za klienta. Polecam wszystkim którzy nie chcą już płacić za kabel TP, a obecnie Orange. Naprawdę warto, ponieważ numer przeniesiony jest ważny bezterminowo za jedyne 1zł/mies. Cały czas jest promocja na doładowanie 20% od wartości doładowania gratis. Za wartość najniższego abonamentu w Orange można mieć 600 minut rozmów na numery krajowe i Europę !!! Jeśli moja opinia cię zachęciła to wpisz 5631 jako polecającego. Gorąco POLECAM.
wieloletni_uzytkownik Raportuj
08.12.2016 22:21
Używam happycall od ponad 6 lat. Przez ten czas były może jeden raz problemy z dodzwonieniem się. Wykorzystuje 3 numery w różnych konfiguracjach. Z bramką Linksys działają 2 linie, a trzecią wykorzystuję jako softphone (Csip simple) na moim telefonie z androidem. Częste połączenia do USA dorównują jakością z połączeniami lokalnymi. Robiłem nawet takie kombinacje, że będąc w USA łączyłem się smartfonem z Wi-Fi, rejestrowałem się w apliacji Csip i dzwoniłem do Polski po POLSKCH stawkach. Wszystko co musisz miec to dostęp do stabilnego internetu i możesz dzwonić z każdego miejsca w świecie jak z numeru lokalnego. Ja zdecydowanie polecam operatora, a jeśli TY chcesz, to możesz polecić mnie podając mój numer klienta podczas rejestracji w happycall: 2492 , Dzięki!
Nowomir Raportuj
07.12.2016 18:14
Każdy kto interesuje się tematyką VoIp ten wie że operator HappyCall to sprawdzona dobra firma. Owszem, nie posiada rozbudowanego call ceter, ale wiadomo że to kosztuje i spowodowałoby autoamatycznie podniesienie kosztów świadczenia usługi. Ja obecnie posiadam trzy numery w koncie HappyCall i za każdy płacę po 1 zł/mies. czyli za rok w sumie tylko tyle co w TP płaciłem za miesiąc za jedną linię (numer) analogowy... Jakość rozmów bardzo dobra, a nawet extra jeśli masz sprzęt obsługujący HD Voice. Konfiguracja konta jest banalnie prosta. Do tego mnogość dodatkowych funkcji- nie będę wymieniał- dla każdego coś dobrego- zachęcam zapoznać się na stronie HappyCall. Polecam, polecam bo sam wypróbowałem i mogę z czystym sumieniem to zrobić. Jeśli chcesz to możesz przy zakładaniu konta dodać mnie jako polecającego- mój numer klienta: xxxx (usunięte) Pozdrawiam wszystkich omijających roaming za pomocą VoIp:)
Bartek Raportuj
16.11.2016 09:13
Odkąd przeniosłem swój numer do Happycall mam same problemy, ciągle awarie i problematyczne sytuację a obsługa jak zawsze nie jest wstanie racjonalnie pomóc rozwiązać problem, tym razem mam problem z połączeniami na mój własny numer GSM, numer wpisuje prawidłowo i niestety bardzo często zamiast dodzwonić się do siebie, moje połączenie jest przekierowywane na numer zirytowanego Pana który jest już lekko wkurwiony że do niego bez sensu dzwonimy. W bilingach wszystko jest ok, numer w bilingach jest prawidłowy i połączenia są oczywiście prawidłowo taryfikowane ale niestety łącze się z innym numerem niż ten który wybierałem. Napisałem zgłoszenie do biura obsługi , otrzymałem standardową odpowiedź że u nich wszystko ok i że mam pisać do play, tylko po co ja mam pisać do play jak mój numer GSM na który próbuje się dodzwonić należy do a2mobile? Tak wiec sieć ta może i jest tania ale czy to ma sens, nie rozwiążesz tutaj problemu „od ręki”, wszystkie problemy z połączeniami konsultant zbywa formułką że u nich jest wszystko ok i że to wina kogoś innego. Nie mają infolinii, czat nie działa (można przetestować, czeka się bardzo długo na połączenie z operatorem) na zapytania emial też jakoś specjalnie się nie spieszą żeby odpowiedzieć.
cavion Raportuj
12.10.2016 11:48
Korzystam z usług tego operatora od wielu lat. Najlepsze, najbardziej stabilne połączenia, mnóstwo dodatkowych usług, w tym najcenniejsza - czarna lista. Inni operatorzy nie umywają się do HAPPYCALL
abonent od 5 lat Raportuj
29.09.2016 11:24
Bardzo przyzwoity operator. Owszem, zdarzały się i problemy, np z dodzwanianiem się na określone numery itp., ale po zgłoszeniu, dostarczeniu logów itd. wszystko udawało się naprawić. Wprowadzona skokowo opłata 1zł za numer to sporo, zwłaszcza, jeżeli miało się ich więcej, ale zawsze można uruchomić centralę i płacić tylko za jeden. Podsumowując, tak trzymać i powodzenia!
06.09.2016 18:25
Ludzie , bzdury piszecie . To jeden z najstabilniejszych operatorów na rynku , macie problem z opłatami . To jakiś żart . Jakość , rzetelność i cena , wyróżnia tego dostawce . Oby tak dalej . Życzę powodzenia .
Użytkownik Raportuj
02.09.2016 12:46
Tak sobie czytam komentarze poniżej i nie wierzę własnym oczom. Nie wiem jak Wy piszecie lub klikacie, ale ja bez problemu wszedłem na chat i normalnie rozmawiałem, dodatkowo dostałem ładną instrukcję jak rozwiązać problem ze swoim nieszczęsnym fritzboxem za co dziękuję! NIE SŁUCHAJCIE LUDZI PONIŻEJ. PRAWDA JEST TAKA ŻE JEDYNIE CI KTÓRZY SIĘ NA TYM NIE ZNAJĄ LUB NIE UMIEJĄ SOBIE PORADZIĆ Z USTAWIENIAMI WŁASNEJ BRAMKI PISZĄ TAKIE BZDURY I ZWALAJĄ WSZYSTKO NA OPERATORA A NIE NA SIEBIE! JA W KAŻDYM RAZIE POLECAM TEGO OPERATORA! Użytkownik Piotrek
31.08.2016 09:15
happycall to pomyłka jełsi ktoś chce się przekonać jaka jest prawda o tej firmie niech sam spróbuje się z nią skontaktować, na stronie nie ma telefonu, na wiadomości nie odpisują najlepszym przykładem jak działa ta firma jest opcja sprawdzenia ich czatu online gdzie na połaczenie z konsultantem czeka się i czeka i nikt sie nie oddzywa nawet przez kilka godzin, ta firma to firma widmo, uważajcie na ta firmę ja przeniosłem tam kilka numerów a teraz tego bardzo żałuje bo zostałem bez pomocy i nie mam skontaktować się z nimi, nie chce mówić nawet jakie "jaja" są u nich jak pojawi się jakiś problem swego czasu ktoś "mądry" u nich zablokował każdemu klientowi możliwość dzwonienia na numery zagraniczne, pisałem kontaktowałem się w tej sprawie a oni wmawiali mi że to wina mojej bramki! Miałem też problem z konfiguracją bramki ale jak dostałem od nich odpowiedź to już wiem co to za firma i jakie mają wsparcie techniczne. To jest żenada! Nie polecam. Wybierając happycall możesz się liczyć tylko z problemami i stratą czasu.
08.07.2016 13:57
Uwaga, firma po rozwiazaniu umowy, nie zwraca srodkow na usluge komunikacyjna, ktore nie zostaly wykorzystane. UKE wydal juz w tej sprawie stosowne oswiadczenie. Jest to zwykly naciag i proba wyludzenia, gdyz w regulaminie nie ma podstaw do odmowy zwrotu na wypadek rozwiazania umowy.
zdziśko Raportuj
07.07.2016 13:41
Nom ja też będę zwijał interes od nich. Jeszcze jak było 5zł za rok to było ok. Teraz wprowadzili 1zł za miech a to już za dużo. W halonet mają po 1zł za rok. Najprawdopodobniej do nich zabieram swój numer macierzysty z TP. Szkoda bo na prawdę fajnie i dość dobrze to u nich działa. Niestety dzisiaj jest duża konkurencja więc hulaj dusza....
25.06.2016 14:37
Rzeczywiscie, dzis sprawdzilem biling. Do Austrii po 0,63 zl bylo kilka gr. Wszystko cicho-sza, no to sie doigrali wygadam co mam i nie dostana ode mnie ani grosza. Niech padaja !
Tadusz Raportuj
04.06.2016 11:40
ceny na komórkowe do Italii bardzo podrożały i jakośc rozmów katastrofalna. NIE POLECAM !!!
30.04.2016 09:44
Happycall jest coraz gorszy, wprowadza oplate za utrzymanie nr 1 zl/m. Ceny nędzne, na komorki 18,5 gr/m. Trzeba wygadac kase i spadac !! Szkoda pradu na zasilanie bramki. Trzymala mnie tylko brak oplaty za nr.
16.02.2016 09:08
roman, spamerze wredny ! A to ze ceny netto i oplata za numer to juz nie napisales !
15.02.2016 16:12
założyłem konto we freepbx.pl i testuje. Na razie bez uwag. Taniej mają komórki do wszystkich tylko 9 groszy
Pablos Raportuj
05.02.2016 00:25
W niedzielę (31.01.2016) około godz.15:00 do około godziny 21:00 padła im strona internetowa,telefony u mnie i znajomych nie działały. Zdaje się ze się tym nie przejmują. Żadnych komunikatow na stronie o awarii
HappyBoy+ Raportuj
02.02.2016 10:57
Happycall miało awarię i dosłownie nic nie działało.. - strona: padła - bramka: brak logowania - połączenie przychodzące: brak reakcji
MarekP Raportuj
31.01.2016 19:17
nie działa od 5 godzin
Janusz Raportuj
31.01.2016 18:55
Od ponad tygodnia miałem kłopoty z połączeniami (rozmówca mnie nie słyszał), a dzisiaj telefon w ogóle nie działa. Na maile z pytaniami nie dostaję odpowiedzi. Strona także się nie otwiera.
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP