Opinie o IPcall.pl

IPcall.pl
Polska
IPcall.pl
Infolinia: 048 380 10 10
4.85
Opinie 631
Oceny 135

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
Mieczystaw Raportuj
23.02.2014 12:17
Korzystałem z kilku operatorów lecz ipcall jest najlepszym operatorem z jakim miałem do czynienia - POLECAM
14.12.2013 13:18
Mylisz się kolego ! jak przeliczysz wszystko to ten operator wychodzi najtaniej !
Mariusz Raportuj
28.11.2013 16:53
Informacja, że trudno znaleźć tańszego dostawcę też nie jest prawdziwa, gdyż w tych samych cenach są dostępni inni dostawcy, którzy mają bardziej rozbudowaną funkcjonalność. Panel użytkownika na stronie jest tak biedny, że nie można znaleźć nawet ustawień bramki, a informacja czy bramka jest zalogowana jest niedostępna.
Stanisław Raportuj
11.10.2013 12:02
Od 3 lat mam telefon ipcall i proszę mi wierzyć nie znajdziecie tak taniego operatora.
03.10.2013 20:14
Super operator polecam
Ruskifilozof Raportuj
13.07.2013 15:45
Mam 2 konta od ponad dwóch lat i cenowo jak i jakościowo jest świetnie. Czasem bramka Linksys PAPT-2 miała problemy (czasem nie szło odebrać, czasem było echo). Od kiedy używam bramki FritzBox nie ma żadnych problemów. Podczas tych dwóch lat mieli kilka awarii kilko godzinnych, ale to można wybaczyć. Obsługa klienta jest profesjonalna i dobrze wyszkolona i naprawdę pomaga (rzadkość w dzisiejszych czasach). Po prostu na konkretne pytanie dostajesz konkretną odpowiedź. Niedawno przeniosłem numer mamy do nich i samo przeniesienie również było bezproblematyczne i szybkie. A wcześniej korzystałem naprawdę z wielu operatorów.
Robert Raportuj
25.06.2013 11:23
Rok bezproblemowo. Polecam.
11.06.2013 13:09
Ipcall od czterech lat, bezproblemowo...:-)
09.06.2013 09:59
Nie wiem czy to wina ipcall czy Orange, ale z sieci Orange (Neostrada i Orange CDMA) serwer ipcall nawet nie odpowiada na pingi. Raz działa, a raz jest zupełnie niedostępny... Ale jak już działa, to jakość połączeń (przez Fritz Box fon Wlan) jest bardzo dobra. Jednak ze względu na dostępność z sieci orange - punty...
09.06.2013 09:53
Kolejny raz awaria. Za dużo razy wysypują się. Mam dosyć i szukam innego operatora
Anonim Raportuj
20.02.2013 17:41
Dzień dobry, mam pytanie w jaki sposób zablokować dowolny numer przy połączeniu przychodzącym w IPCall ?
lojalny Raportuj
17.02.2013 21:30
Poprostu najlepszy operator oby tak dalej!!!! Ile kasy dzięki nim zaoszczedzilem
Blokada Konta Raportuj
09.02.2013 00:11
Dobry operator, ale system posiada poważną niedoróbkę: brak sygnalizacji braku środków na koncie przez telefon. Na koncie zostało 60gr, operator chciał pobrać opłatę za utrzymanie konta 1zł, ponieważ środki były za małe numer został zablokowany. Telefon 777 do sprawdzania stanu konta nie działa bo telefon zablokowany. Brak możliwości dzwonienia z numeru oraz dodzwonienia się na numer w IPCALL bo telefon zablokowany. Jedyne co działa to nr 1010 do BOK, ale BOK pracuje do 17 w dni ROBOCZE. Nie wszyscy domownicy znają hasła i wiedzą jak sprawdzić przez internet i WWW co się dzieje na koncie. Operator IPCALL powinien w takiej sytuacji po wybraniu dowolnego numeru wyemitować sygnał o braku środków na koncie i blokadzie numeru.
Maurycy Raportuj
02.02.2013 15:01
Cenowo i jakościowo nie ma obecnie lepszej oferty na polskim rynku voip. Pozostaje tylko pogratulować - są bezkonkurencyjni... Tak trzymac!!!
Marcin Raportuj
27.01.2013 22:43
Posiadam 2 numery w IPCALL i mam tylko zastrzeżenia że co jakiś czas podczas rozmowy zostaje wyciszony a rozmówca nie wie czy się rozłączyłem mimo że go słyszę bez wzajemności. Co prawda nie mam możliwości sprawdzić tego poza programem dedykowanym na symbiana nokii, lecz mimo tego wystawiam ocenę ogólną 9/10 za jakość połączeń, zawsze pomocną obsługę i dodatkowe ustawienia i przede wszystkim CENĘ!!!. Jak dla mnie, oferta rewelacyjna
10.01.2013 10:59
Posiadam telefon w ipcall od ponad 2 lat i działa bez zastrzeżeń. Polecam
09.01.2013 12:10
Bardzo dobrze - brawo za słuszną decyzję - 15 gr na komórki - to krok w dobrym kierunku i solidny cios w konkurencje !!! Pozdrawiam! Zadowolony klient.
26.11.2012 14:51
IpCall ma aplikacje na Android, która umożliwia dzwonienie przez wifi. To się może przydać za granicą, kiedy chce się po kosztach krajowych zadzwonić do kraju. Aplikacja jest bardzo fajnie zintegrowana z książką telefoniczną androida. Aplikacja na antka pozwala też na odbieranie rozmów przychodzących na numer telefoniczny zarejestrowany w ipcall. Tylko uwaga: dzwoniąc na numer krajowy trzeba podać numer bez prefiksu kraju np. 501300200. Dzwoniąc za granicę zamiast plusa (+) trzeba podać 00, np. 00353854209423
26.11.2012 14:46
Moje opinie o IPCall i VOIP ogólnie. Korzystam z IPCall, koszty stałe są pomijalne, 1 zł miesięcznie ;) Szkoda nie skorzystać. Przeniosłem numer z Dialogu kilka lat temu, odbyło się to bez problemów, to była dla mnie podstawowa zaletą ipcall. Generalnie jestem z tego rozwiązania zadowolony biorąc pod uwagę jakość/cena ;) Nie odczuwam osobiście problemów z jakością w czasie rozmowy. VOIP wymaga pewnej minimalnej jakości łącza, nie chodzi tylko o samą minimalną prędkość (w obie strony) ale również o stabilność i opóźnienia. Voip jest bezkonkurencyjny przy dzwonieniu na numery zagraniczne, w szczególności na komórki. Oczywiście można się wówczas komunikować za darmo przez skype, ale nie zawsze to jest praktyczne. Dzwonienie ze skype na telefon wymaga znów wykupienia z góry sporej stawki chyba 50zł, a na ipcall wystarczy wpłacić 5-10zł z góry i można dzwonić za granicę znacząco taniej niż z normalnego telefonu. Na koniec zostały problemy :) Konfiguracja bramki czasami szwankuje, chyba ze 2-3 razy było tak że przestało mi działać telefon i musiałem wchodzić w jakieś strony z pomocą, wysyłać maile do operatora. Zawsze uzyskiwałem pomoc, ale nie było to lekkie. Informatyk/inżynier sobie poradzi, ale np. moich rodziców nie będę namawiał na voip ;) Obecnie od 2 miesięcy znów mi ten telefon nie działa. Otrzymałem pomoc od ipcall: bramka po przywrócenia ustawień domyślnych i ponownej konfiguracji działa. I ostatni problemik. Jeśli ktoś do mnie dzwonił, to czasami za pierwszym razem dostawał sygnał jakiegoś błędu, a u mnie nie było dzwonka. Ponowna próba zadzwonienia była dopiero pozytywna, ja miałem sygnał dzwonienia. To tak wygląda jakby bramka się rozłączała i pierwszy telefon dopiero ją wybudzał z letargu, a dobrze zadziałała przy drugim zadzwonieniu. Być może dałoby się to gdzieś poprawić w jednej z opcji .... Mogę dodać, że panel konfiguracyjny bramki voip jest fascynujący. Jest tam chyba ze 200 opcji do zmiany. Jak ktoś lubuje się w truningowaniu linuxa, to voip też mu sprawi wiele satysfakcji. Ja zwykle stosowałem panel w trybie BASIC :) Na koniec nazwa mojej bramki: Linksys PAP2T
Tomasz Musiałowicz Raportuj
08.11.2012 15:53
Czy ktoś wie, jak można się skontaktować z BOK? Telefon niby zajęty i po okresie oczekiwania rozłącza, a na maile nie odpowiadają?
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP