Opinie o PLFON

PLFON
Polska
PLFON
Infolinia: 222610610
3.37
Opinie 100
Oceny 104

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
Walter Raportuj
13.02.2010 10:07
Firma wspierana przez gigantów Media Markt i Saturn, wszystkie kodeki, jakość rozmów b.dobra, a ceny konkurencyjne. Jedynym chyba mankamentem, jest fakt, że działa działa tylko na własnym sprzęcie jak i softphone i brak jest dostępnych ustawień dla urządzeń innych producentów.
marek_d Raportuj
13.01.2010 15:36
Dzwonię często do Hiszpanii, mają dobre stawki i jeszcze nie miałem sytuacji, żeby był jakiś problem z połączeniem.
12.01.2010 00:51
kilka dni temu pojawiła się aplikacja PLFON na iPhone'a (nareszcie :) !!!) logowanie to kilka sekund dosłownie i działa bez zarzutu - przynajmniej u mnie :D wreszcie można mieć w domu fajny telefon bezprzewodowy :))) i dzwonić naprawdę za grosze ! a na dodatek ta aplikacja jest naprawdę przyjemna dla oka i jestem bardzo zadowolona :D więc polecam
Mario23 Raportuj
03.01.2010 17:57
Jestem bardzo zadowolony z usług chociaż musiałem trochę powalczyć ze swoim operatorem internetowym aby nie blokował mi portów związanych z voip ale to już przeszłość obecnie nie mam żadnych problemów. Dobra jakość połączeń
24.12.2009 22:42
Uzytkuje od miesiąca i jestaem zadowolony z jakości rozmów . Polecam
Kris W-wa Raportuj
13.10.2009 09:13
Mam PLFONa od kilku miesięcy i jestem zadowolony, jakość OK, wszystko zależy od posiadanego netu i routera. Ja mam WRT54GL z Tomato, w wolny port wpiąłem bramkę, skonfigurowałem QoSa i jest OK. Potwierdzam, ze raz na 1 - 2 m-ce bramka potrafi się wylogować z PLFona i trzeba ją wyłaczyć na chwilę z prądu. Koszty OK, dużo dzwonię głównie po W-wie, za miesiąc wyszło około 50pln ,w T...SA było by ponad 100pln. Potwierdzam też ,że bramka nie jest blokowana, można wgrać nowy soft ze strony producenta i może by wtedy nie wylogowywała się. Pozdr.
Abonent Raportuj
02.10.2009 18:52
Działa bez żadnych zastrzeżeń
27.08.2009 22:13
Po cienżkich przejściach z teleaikonem który do tej pory niezwrócił mi należnych 320 zł związałem się z plfon i uważam ze jest najleprza.
27.08.2009 21:26
Jestem klientem sieci PLFON i z moim problemem poradzili sobie rewelacyjnie. Okazalo sie, ze moj router niestety blokowal porty. Pomimo iż na stronie jest informacja o tym, ze w takim przypadku nie udzielaja pomocy, jakas ( jak to ladnie opisał Adam T. ) "kolejna konsultanka" udzielila mi tej pomocy. Prosze sie nie dziwic.. to sa tylko ludzie... nie wiedza wszystkiego :) zreszta zamieszczaja nfo na stronie. Jestem ciekaw czy ten czlowiek ktory sie skarzy korzysta z polecanego przez nich sprzetu, czy z wlasnego:) Ja osobiscie jestem bardzo zadowolony i POLECAM !!! :)
25.08.2009 23:32
Jak dla mnie - super. A jak ktoś jest "niekompetętny", to innym też tę cechę przypisuje.
10.07.2009 10:51
moze byc
02.07.2009 20:16
nonono od 2 lipca stacjonarne tylko 5gr komorki 25gr i i to w naliczaniu sekundowym a play 60gr wykup numeru tylko 1zl brawo brawo oby tak dalej
pr_krol Raportuj
14.06.2009 21:35
Nie najtańszy ale najlepsza jakość i pewność działania
10.06.2009 22:52
A mieliście może problemy z dzwonieniem.Do mnie można dodzwonić się bez problemu, niestety ja nie mogę przeważnie nawiązać połączenia:(:(
22.05.2009 12:58
Używam od listopada 2007 czyli jak weszło do Polski.Przez ten czas zaoszczędziłem kilkaset złotych więc dla mnie SUPER!!!!
Patryk Raportuj
24.04.2009 11:40
Ojciec wybrał tą sieć spontanicznie, znalazł ten starter w jakimś sklepie i postanowił sprawdzić. Jak się potem okazało mój router z bramą VoIP - Linksys nie obsługuje tego operatora. Korzystam teraz z z tego daremnego komunikatora PLFON, który często rozłącza przy nieużywaniu, ma czasem problemy z połączeniem się do operatora, nie zapisuje listy kontaktów online, czyli na każdym komputerze muszę spisywać kontakty za każdym razem, gdy zakończę program by uruchomić go na nowo to nie ma takiej opcji (Wyskakuje komunikat, że "Program na chodzie" w procesach również wyłączałem co z nazwą związane z PLFON (wengphone też) - wymagany restart komputera, częste problemy z zalogowaniem się. Dwoma prostymi i trochę brzydkimi słowami ten operator jest: DO DUPY. Jeżeli szukasz dobrego operatora polecam inne. np. IPFon czy coś w tym stylu.
Stefan Raportuj
16.04.2009 22:13
Miałem problem z podpięciem ale infolinia działa super!! Panie pomogły mi zainstalować bramkę i zmienić konfigurację routera przez telefon. Teraz działa bez zarzutu a jakość lepsza niż wcześniej w Netii. Nie płacę żadnych abonamentów tylko za wygadane minuty. Jestem zadowolony i śmiało mogę polecić tego operatora.
Rafał Raportuj
02.04.2009 15:38
Kupiłem u nich bramkę i zrezygnowałem z TP S.A. Jakość rozmów rewelacja i w końcu nie muszę się martwić o wysokość rachunku. Doładowuję konto raz na 1,5 lub raz na 2 miesiące i wszystko działa. Pozbyłem się rachunków z TP co miesiąc po ponad 80 zeta. Mój stary aparat współpracuje z bramką bardzo dobrze. Są jeszcze trochę mało znani ale ceny i jakość rozmów mają naprawdę dobre. No i olbrzymi plus - obsługa klienta. Jak coś się popsuje to mają speców którzy pomogą mi temat naprawić. Generalnie bardzo duży pozytyw.
Stanisław Ma Raportuj
29.03.2009 17:58
TO jest rzeczywiście najlepsza oferta; kupiłem bramkę w sklepie dla idiotek i U KOLEGI który ma wolne gniazdka w jego routerze włączyłem sobie bramkę z moim stacjonarnym telefonem i DZIAŁA od razu: zbadaliśmy połączenia w obu kierunkach - jest OK. Niestety w swoim domu mam kartę Wi-Fi i dostawca internetu podaje mi sygnał na nią ale jak się z nim dogadam to przejdę na Akcespointa i problemy zostaną rozwiązane.
13.03.2009 15:12
jestem zadowolony mimo tego ze czasem mają wpadki. ale Tp SA rowniez je ma:-)) I NIGDY WIECEJ TEGO OPERATORA!!!!, natomiast za 50zl dzwonie sobie PL FON i oki POLLECAM !!!!
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP