Opinie o PLFON

PLFON
Polska
PLFON
Infolinia: 222610610
3.37
Opinie 100
Oceny 104

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
Danuta Raportuj
14.11.2011 21:16
Polecam PL FON - tani i dobry.
kolomonolo Raportuj
16.09.2011 07:57
Telefon stacjonarny służy mi tylko do odbierania rozmów i utrzymuje go tylko dla rodziny i znajomych którzy w swoich abonamentach mają darmowe połączenia na stacjonarne. W tym przypadku PLFON to rewelacja. Jestem w jego posiadaniu już chyba ze cztery lata a nakład finansowy na jego utrzymanie jest niemal zerowy. Ma za to jeszcze jedną zaletę - aplikacja na kompa! Dzięki niej mogę odbierać połączenia i w razie potrzeby wszędzie tam gdzie mam ze sobą lapka. I tak np. będąc w Grecji dzwoniłem do kraju za jedyne 8 gr za minutę. Żaden roaming mi tego nie da. Jakość połączeń dobra, stabilna. A wieści o znikającej kasie z kąta to bzdety wyssane z palca. Przez te wszystkie lata nie przepadła mi ani jedna złotówka a przez te lata mój wydatek około 150 zł wraz z zakupem bramki to nic w porównaniu z minimum 1300 zł za najniższy abonament w TPsie.
keila1313 Raportuj
01.09.2011 23:47
Korzystam z Plfon od wielu lat i jestem bardzo zadowolona.Bardzo tanie polaczenia poza granicami kraju, równiez na stacjonarne w Polsce. Na pocztku mialam problemy z ustrawieniem , ale pozniej bez zarzutu.Jak najbardziej polecam.
05.08.2011 16:07
Mam kilka lat i będe rezygnował . Szkoda głowy zawracać sobie. Chodzi kiedy zechce, ten telefon dobry dla zabawy dla dzieci. Nie można polegać na jego łączniści. Ogulnie to tania prowizorka. Reklamacja bardzo utrudniona. Nie polecam
31.07.2011 13:43
Pieniądze z konta znikały tym, którzy nie wykorzystali 20 złotych, które dostali na połączenia, jako nowi klienci trzeba było je wykorzystać bodajże w ciągu 3 miesięcy. Obecnie jest jakiś błąd na stronie i za doładowanie konta 20 złotymi dostałem 40 złotych a więc ja bym nie narzekał
29.07.2011 13:47
Na komórkę się nie opłaca wcale ponieważ teraz z T mobile wykupujesz sobie 3 pakiety w m-cu po 9 zł każdy i masz 30 minut na komórkę po całej europie nawet w roamingu. 27 zł - 90 minut tak korzystałem teraz w Hiszpanii.
Tomasz Raportuj
05.07.2011 09:29
Byłem zadowolony do czasu gdy padł numer podobno operator zewnetrzny, awaria trwa juz 2 dni, nie informuja o czasie usuniecia awari, nie ma tez zadnych gwarancji napraw w okreslonym czasie nie mówiac o odpowiedzialności z tytułu strat poniesionych przez awarie. Generalnie nie polecam tego opersatora firmom , za mały profesionalizm, operatorzy stacjonalni niestety sa zdecydowanie bardziej odpowiedzialni :(
04.07.2011 21:58
PL-FON to Bardzo dobry operator VOIP (a przetestowałem wielu). Jeżeli u kogoś żle pracuje to przyczyna leży w złej konfiguracji routera lub bramki voip .Ich serwery pracują bardzo stabilnie. Wsparcie techniczne bardzo rzeczowe i profesjonalne - wielokrotnie korzystałem i zawsze miła i szybka pomoc. Ceny również w miarę rozsądne -w stosunku do innych operatorów. Telefonia Voip to temat \"morze\" ustawienia parametrów typu: kodeki, pakiety danych, dialplany, przekierowania, itp -wszystko to wpływa na poprawną jakość pracy. Po wieloletnim i bardzo dużym zdobyciu wiedzy w temacie VOIP- wiem co pisze i z całą odpowiedzialnością mogę polecić innym właśnie tego operatora. Co do konfiguracji routerów, bramek VIP, itp - zanim zaczniesz narzekać na PL-FON zleć konfiguracje/ustawienie urządzeń osobie która w tym temacie posiada wiedze, doświadczenie i jest profesjonalistą.Każdy sprzęt /routery/bramki będzie pracował żle, niestabilnie jak go ustawisz po dyletancku. W tym temacie nie ma miejsca na „uda się zrobić albo nie”.Jeżeli chcesz skonfigurować bramkę musisz wiedzieć co chcesz zrobić i jak. Operatora w 100% polecam. Jeszcze jedno: ktoś napisał że: znikają pieniądze z doładowania ….\" TOTALNA BZDURA - Sprawdż najpierw ustawienia swojej bramki, np. przekierowania itp. Jeżeli ustawiłeś usługi poł. o których nawet nie wiesz to nie dziw się że za przekierowanie musisz płacić. Poza tym podstawą do poprawnej pracy telefonii VIP jest w miarę stabilny Internet od twojego dostawcy, chyba wszystkim w temacie wiadomo że voipy na sieciach radiowych czasem mogą tracić na jakości lub pracować niestabilnie – to nie jest wina operatora VOIP. Zainteresowanych tematem VOIP na początek polecam lektury : Protokoły w telefonii voip, pakiety danych, kodeki w tel. voip/pasmo, QOS –w routerach/bramkach, dialplany itp. …….
anonimus11 Raportuj
25.04.2011 18:58
Cena połączeń OK, szczególnie dzwoniąc do krajów "nietypowych" np. Uganda, Uzbekistan ... najniższe ceny na rynku. Jeśli chodzi o bramkę to klęska z netem z upc. Po miesięcznym użeraniu się z konfiguracją bramki kupiłem router wi-fi i problem zniknął. Po jednym gnieździe jest net po drugim bramka i po kłopocie. Dołożyłem 150 zł (za router ...).
Adam T. Raportuj
27.03.2011 12:07
Uwaga uzytkownicy plfon!!! Sprawdzajcie swoje rachumki!!! Z kont ubywają pieniądze i jeśli się nie upomnicie to przepadło. Zwyczajne ZŁODZIEJSTWO!!!
mlody_x3 Raportuj
18.01.2011 11:19
dzwonię przez iPhone'a, fajne rozwiązanie i nie wymagają regularnych doładowań.
marecki611 Raportuj
01.11.2010 12:17
polecam jestem poza granicami kraju dzięki pl fon mam stały darmowy kontakt z domem a i znajomi mogą do mnie dzwonić tak jak bym był w kraju :)
Pikolo Raportuj
11.07.2010 22:10
Mam 6 miesięcy jakość głosu spoko jedynie logowanie bramki jest mało dopracowane kiedy jest zanik napięcia Generalnie polecam
15.05.2010 12:32
JAKOŚĆ POŁĄCZEN OKI, strona internetowa moze byc, obsługa klienta dobra, generalnie polecam:-))!!
falaris Raportuj
13.05.2010 17:32
Jestem uzykownikiem od dwóch lat i bez problemu wszystko hula:-)), mam siemensa tel stacjonarny i korzystam tez z komputera, łacze stale internetowe a jakosc rozmow oki jedynie naliczanie sekundowe przydałoby sie!!!..L:-)) pozdrawiam wszystkich uzytkownikow PLFON
wichura30 Raportuj
28.04.2010 19:26
Ludzie pomocy, nikt nie potrafii mi poradzić, sprzęt zainstalowałem zgodnie z instrukcją, operator mówi że wszystko jest ok PLFON ladies, że bramka jest ok. A umnie na końcu efekt.....nie działa i już.Co robić?????????????????
25.04.2010 12:15
Użtkuje bramkę plfon już od 3-ch m-cy jakość rozmów ok. Jeden mankament ustawić bramkę trzeba samemu bo nie jest skonfigurowana przez operatora. Ja tydzięń straciłem ale się opłacało bo w tepsie za rozmowy wykonane za granicę i w kraju przez okres użytkowania fortunę bym stracił a w plfon raptem około 30 zł.POOOLLLEEECCCAAM. A co do innego sprżętu; można we wspópracy z konsultantoami ustawić każdy sprzęt. Ustawiałem bramkę TP Link kupioną u innego operatora. Konsultantki są bardzo cierpliwe jak nie mogą od razu poradzić to proszą o nr tel do kontaktu i napewno się odezwą i poradzą
key_pax Raportuj
22.04.2010 15:36
witam, na nokia e51 działa bez dodatkowego softu, jakość rozmów ok. konfig. w ustawieniach SIP dodać nowy profil PLFON. Nazwa profilu : PLFON Profil usługi: IETF Domyślny punkt dost. : {wybrać swój} Publ. nazwa użytk.: {np. 80497676254@app1.plfon.pl - wpisać swój} Użyj kompresji: nie Rejestracja: Zawsze włączona Użyj zabezpieczeń: nie Serwer proxy: {pozostawiamy bez zmian} Serwer rejestracji: 1. Adr.Serw.Rejestr: app1.plfon.pl 2. Dziedzina: 213.218.124.169 inaczej mówiąc można sobie sprawdzić pingiem nazwę serwera app1.plfon.pl 3. Nazwa użytkownika: {np. 80497676254 - wpisać swoją} 4. Hasło: {wpisać swoje} nazwa i hasło dostępne w profilu na stronie plfon 5. Typ transportu: Automatycznie 6. Port: 5060 Po tych ustawieniach wszystko działa bez konieczności instalacji dodatkowego softu jak Fring. Pozdrawiam
16.03.2010 13:43
zaczynałem 2 lata temu, w/g ich wiedzy żaden problem musi działać - i NIE działało, pomoc - 0, MediaMarkt.. spec mówi że działa tylko na sprzęcie dedykowanym - straciłem połowę z konta na próby, na informatyków... w tym czasie 3 routery, 4 różne komputery i dalej LIPA. Ostatnio pożyczyłem bramkę i działa ale teraz Plfon naciąga i za ok. 2 min. rozmowy skasował mnie kilkanaście zł, z bilingu wynika że w czasie jednej rozmowy prowadziłem jeszcze 5 innych. Reklamacje nie wiem jak szybko załatwią bo chyba nie potrafią, a obiecują i nic się nie dzieje. SYF i OSZUSTWO. Jeśli w tygodniu nie nic z tego nie wyjdzie zgłaszam naciągaczy na policję.
02.03.2010 19:22
Kożystam od około dwóch lat z PLFON miałem przerwy razem z konsultantami rozwiązywalismy problemy jednak jak się okazało po krótkim czasie była wina rutera który wysiadł całkowicie. Po zmianie na nowy z innej firmy jest wszystko dobrze. W PLFON brakuje naliczania sekundowego i peności jak zainstaluje FAX że bendzie działał dobrze i sprawnie. Mam nadzieję że niedługo zostanie to rozwiązane. Byłem abonentem właściwie jstem TeleAikonu bo od 2007r. nikt mi niezwrócił ani pieniędzy ani dokumentó z moimi danami rejestracyjnymi a kazali sobie zapłacic wstepnie 400.zł. a do tej pory niemiałem żadnej rozmowy a z konta ubyło 80zł. dlatego profilaktycznie każdy powinien przejść taka katorgę jak ja przeszedłem i przechdzę.
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP