Opinie o PLFON

PLFON
Polska
PLFON
Infolinia: 222610610
3.37
Opinie 100
Oceny 104

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
Marek53 Raportuj
08.05.2013 11:57
Operatora w chwili obecnej trzeba obudzić, jego rzeczywistość jest co najmniej rok do tyłu. Gdy u innych ceny spadły o połowę on w dalszym ciągu utrzymuje ceny sprzed dwu lat. niedługo ceny połączeń przez komórki będą tańsze niż połączenia z "Plfonu". Ponadto aktualne ceny połączeń z nymerami Playa są takie same jak z innymi sieciami, natomiast Plfon w dalszym ciągu utrzymuje stare ceny.
25.04.2013 18:05
PLFON posiadam od 3 lat i na inny nie zamienię !
g3 druk Raportuj
20.03.2013 22:37
Od 2009 roku używam w firmie i nie mam zamiaru zmienić. POLECAM
ciekawy Raportuj
26.02.2013 02:04
Korzystam z plfona 2 lata no i jak dotąd nie było ani jednej wpadki z ich strony.Kontakt z obsługą natychmiastowy i na super poziomie.Jakośc połączeń wzorowa bez ech itp.Numer mam darmowy bo wtedy dawali razem z bramką no a teraz no to chyba nie patrzą co konkuręcja robi,no bo za wszystko trzeba płacić.Jestem CIEKAW kiedy obniżą stawki no bo te 8 groszy na stacjonarne 29 i 49 groszy nakomórki to na chwilę obecną mała przesada.Może dwa lata temu no ale teraz..... Jakby co to jestem w trakcie testów operatora MUFF.pl no i jestem narazie zadowolony.Stawki 4 i 17 groszy to rewelacja .Połączenia dobre. Operatora PLfon polecam jednak czekam na korektę cen.Jednak za jakość też trzeba zapłacić.
16.02.2013 18:06
3 lata temu numer był darmowy przy zakupieniu bramki w media markt ale nie wiem jak jest teraz. Ja nie narzekam wszystko działa bez zarzutu nie rwie połączeń jakość połączeń bardzo dobra. Ja daje 6 bo obsługę telefoniczną mają kompetentną i jak mówili mi że wina leży po stronie UPC to mieli racje. UPC 3 razy blokowało mi połączenia voip.
09.02.2013 20:35
kto morze wie z was, ktory provider jeszcze daje numery stacjonarne bez oplat rocznych albo miesiecznych?
Lukasz Raportuj
14.01.2013 11:25
Była by ocena 5 gdyby nie jeden szczegół na który chyba nie wszyscy zwracają uwagę.... Opłata za numer co rok?! Chyba się mocno pomylili - konkurencja daje za parę zł, na zawsze (a w plfon paręnaście zł co roku). Mam dwa numery (kupione dawno temu więc bezterminowo) i korzystam z uśmiechem ale dziś już nikomu nie polecałbym i nie zakładałbym plfona - choć tak jak piszę, na starych zasadach jest ok i działa dobrze. Ocena taka jak dałem - dla korzystających z neta - może być, działa dobrze, ale dla osób chcących mieć bramkę (czy inne urządzenie) i numer stacjonarny - dyskwalifikacja ze względu na coroczną opłatę za numer.
19.12.2012 16:01
jak brać pieniądze to są pierwsi, ale by się dodzwonić i cokolwiek załatwić to niestety dodzwonić się nie da. Kupiłem ten ich badziewny telefon i okazało się że instalator oprogramowania przekierowuje na stronę która nie istnieje. Tak więc sprzęt za 100zł mogę wrzucić do kosza, bo nikt przez cały dzień nie odbiera u nich telefonu, a na maile nie odpowiadają.
Maciej W Raportuj
04.11.2012 00:45
Korzystam od początku jak tylko się pojawili ze stoiskiem w MM. Na początku używałem bramkę ale od jakiś 4-5 lat głównie na komórce po wifi. Niezastąpione przy częstym przebywaniu po za granicami UE. Przy dzwonieniu na komórki i stacjonarne tańsze od skypa i często lepsza jakość rozmowy. To co mnie skłoniło do plfonu to była łatwość i szybkość doładowania konta (również dla osób nie wprawionych w płatnościach online) poprzez doładowanie w kasie w MM.
Mysiab46 Raportuj
29.10.2012 08:53
Od 5 lat w plfon i wszystko działa na 100%.
Grzegorz Wągrowski Raportuj
22.10.2012 16:44
Korzystam z Plfon ponad 5 lat. Najpierw na \'\'fabrycznej\'\' bramce a potem jak po czterech latach zawisła na amen używam innej (nie pomnę nazwy). Teraz od czterech lat w Londynie. Działa w sumie bez zarzutu. Jeden drobny problem jest czasami z odcinaniem rozmów wychodzących przy stanie konta niższym niż 2 złote. Kontakt z biurem obsługi klienta bez problemu. Wsparcie merytoryczne jeśli chodzi o pomoc w konfiguracji bramki natychmiastowe. Nie rozumiem tych, którzy narzekają w swoich postach. Może wystarczyłoby przestać wydzierać sie na pracowników biura obsługi i ruszyć mózgownicą aby przygotować sie do rozmowy o swoim problemie, wtedy wszyscy dobrze sie rozumieją i problemy szybko są rozwiązywane. Na youtube można znależć instruktażowe filmiki, jak krok po kroku odpalić plfona na dowolnej bramce dostępnej na rynku. Pozdrawiam wszystkich Niezadowolonych i daję 5 gwiazdek.
Mario K. Raportuj
11.10.2012 18:30
Od 3 lat korzystam z PLFON bez problemów jakość połączeń idealna. Zero problemów z doładowaniem konta szybkim przelewem czy przez peypal. Obsługa bardzo miła i kompetentna.
Kamil Walendzik Raportuj
29.08.2012 11:34
na razie jestem lekko tylko wqrwiony z powodu rwania połączeń wychodzących. Znowu wina wszystkich tylko nie ich. infolinia oczywiście niedostępna. numery doładowane.
25.08.2012 15:28
Mam bramkę od około roku, wszystko działa (router, internet stacjonarny z Noki). Natomiast występują ciągłe kłopoty z doładowaniami - po przelewie muszę wydzwaniać na infolinię, przeważnie nikt się nie zgłasza, trwa to minimum kilka dni, tracę sporo czasu i pieniędzy na połączenia.
zorientowany Raportuj
18.08.2012 22:48
rok czasu w plfon i wszystko działa na 100%. Jedna rada dla zainteresowanych plfon czy inną telefonią voip: jak posiadacie router, bramkę czy switch a nie macie pojęcia o jego konfiguracji czy og. wiedzy jak działa voip polecam wcześniej literaturę. Żeby korzystać z voip trzeba poświęcić trochę czasu. Niestety wstępna konfiguracja nie jest to obsługa pilota do telewizora. Godzina czytania + 15 minut konfiguracji = wielkie oszczędności w rachunkach.
03.08.2012 16:36
Miła i pomocna obsługa techniczna. Dobra jakość rozmów. Stabilny. Od ponad roku polecam!
easier.pl Raportuj
16.05.2012 22:54
Od 4 lat razem. ok
Paweł Szmid Raportuj
16.05.2012 14:27
Porażka ja też używam od 5 lat. Z tego z rok może działa . Biuro odbiera tylko jak wybierzesz opełta rachunków. Jak się do dzwonie to najczęściej zwalają na blokadę portów dostawcy internetu a ja już wiem ze to nieprawda. Odradzam więcej wydaje na telefony na tą pomoc techniczna z komórki niż zaoszczędzę
18.03.2012 11:01
Podziwiam tych co wybrzydzają. Używam to około 5lat i mam wszystko za wyjontkiem Fax bo nieznalazłem z takimiparametrami jaki jest potrzebny. Proponuje wybrzydzającym wpłacenia kasy do teleajkonu obecnie e-Fon tak jak ja to zrobiłem w 2007r. dotej pory nieprzeprowadziłem zadnej rozmowy bramki niedostałem nr. tesz a nato wszystko wpłaciłem 400.00zł. a jak interweniowałem to się dowiedziałem jaka to zemnie św. w 2011 sprawdzałem pieniondze z konta znikneły a zmodyfikowane konto wykazuje że to ja jestem TelAikon efon winien pieniondze. W pelfon mam połonczone trzy tel i doskonale rozmawiam w kraju i zagranicę jak również SMS .
STASZEK Raportuj
04.12.2011 15:03
DLA MNIE PLFON JEST SUPER.ROZMAWIAM JAK Z TRADYCYJNEGO TELEFONU BARDZO WYRAZNIE I CZYSTO ,CENY TEZ SA W NORMIE LUDZKIEGO ROZSADKU.BARDZO POLECAM!
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP