Opinie o PLFON

PLFON
Polska
PLFON
Infolinia: 222610610
3.34
Opinie 100
Oceny 82

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
Maciej Raportuj
20.03.2017 17:08
Pomimo że czasem korzystam to nie mogę wystawić pozytywnego komentarza. Moje niezadowolenie wynika z nieprawidłowego działania aplikacji Fonup. Z odpowiedzi jaką otrzymałem z Biura Obsługi Klienta cyt: Trwają prace techniczne związane z aplikacją Fonup na smartfony, w związku z tym aplikacja może działać niepoprawnie, mogą występować problemy ze słyszalnością podczas połączeń. Polecamy korzystanie z aplikacji Zoiper. Mogę tylko dodać od siebie że nowa aplikacja Fonup nigdy nie działała tak jak należy a zachęcanie do korzystania z aplikacji Zoiper pozostawiam bez komentarza.
28.09.2015 23:49
jak dla mnie najlepszy!!!! bez problemu a do Niemiec na komórki chyba najtaniej!!! Jak jest problem załatwiany od ręki
Natalia Raportuj
29.08.2015 12:08
5 dni temu rejestracja i nic, nie mogę nawet zadzwonić. Doładowane konto, i nadal nic. Zgłosiłem na infolinii awarię i nadal nic. NIE POLECAM.
marcozoltar Raportuj
24.04.2015 06:12
zdecydowanie wolę halonet, jest dużo prostszy w obsłudze (nawet moja mama 76llat) radzi sobie bez problemu a w plfon jakieś reguły i inne utrudnienia. nie polecam
19.11.2014 10:01
Niestety żeby korzystać z usług tego operatora w systemie pre paid należy wcześniej zawrzeć umowę z innym operatorem telfonii komórkowej. Bez tego nie da się nawet założyć konta. Sprawa dość absurdalna zwłaszcza jeżeli ktoś chce zrezygnować lub nie posiada usług u innych operatów.
19.10.2014 23:12
Korzystałem ze innych operatorów w prawdzie kiedyś w PLFON wybrałem numer telefonu bo mieli do wyboru i przeszedłem do easycall potem do extravoip a obecnie znowu do PLFON i jestem najbardziej zadowolony bo po zmianie nikt im nie dorównuje mają pakiety minut na różne kierunki np w prepaid 1000 min EU stacjonarne i USA Kanada komórki ale dobry myk dzwonię z tego pakietu na komórki do EU i też mi schodzi z tych 1000 minut jeszcze mają pakiet np 300 minut na komórki w PL. Mają abonamenty np dla stałych za 41,25 bez limitu cała EU na stacjonarne ale w praktyce też komórki i do USA i Kanady bez limitu i co najważniejsze w Polsce Komórki bez limitu czyli bez limitu cała EU i USA Kanada nikt tyle nie daje.
15.07.2014 12:04
Zmieniłam operatora parę miesięcy temu i nigdy nie miałam problemu z infolinią, zawsze ktoś odbierał. A jak nie znał odpowiedzi, to oddzwaniał. Dlatego polecam ten numer - 22 292 51 51 (to jeden z partnerów PL FONA - firma VOIP BOX. Przez nich zawierałam umowę).
Mateuchu Raportuj
04.06.2014 12:22
Świetne możliwości, telefony za 1zł w abonamencie, lista funkcjonalności do wykorzystywania za DARMO!! A stawki połączeń? Śmiesznie tanie - zwyczajnie najtańsze. Mikroskopijna ilość transferu potrzebna do realizacji połączeń w żaden sposób nie wpływa na działanie naszego biura. No i komfort że nic nie trzeba instalować. Przyszedł kurier dał telefony - szybkie wpięcie do neta i... działa! Rewelacja! PLFON POLECAM!!
04.06.2014 12:03
Jak czytam komentarze, że nie działa, że przerywa, że beznadziejna obsługa, że nie można sie dodzwonić to mam wrażenie, że jest mowa o jakimś innym operatorze... Prowadzę firmę i na słabiutkim łączu od Orange (lepszego nie udało sie założyć) usługa śmiga mi jak szalona na 5 numerach. Kontakt z BOKiem natychmiastowy. Stawki najniższe na rynku i aparat IP za 1 pln w pełni skonfigurowany. Polecam w całej rozciągłości.
28.03.2014 00:43
"Jeśli operator nie zgodzi się z opinią zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza/oceny" To jaki jest sens dodawania komentarza negatywnego i zgodnego z prawdą ? a taki sie należy operatorowi PL-FON. Od chwili przejścia na nową platformę jakość usługi bardzoo nie stabilna, zła jakość rozmów mimo poprawnej konfiguracji urządzeń bramek po stronie klienta, mimo dobrego łącza internetowego ,itp.Poza tym pierwszy raz się spotykam w VOIP, aby do loginu był wykorzystywany nr. tel kom. mimo tego iż nawet w umowach z operatorami tel kom. czytamy iż nr. GSM nie należy wykorzystywać jako loginu w innych platformach telekomunikacyjnych /do konfiguracji kont w innych platformach telekomunikacyjnych.Od chwili przejścia na nową platformę, gdzie do założenia nowego konta operator PL-FON zmusił nas i jednocześnie aby utrzymać nr tel zmusił do podania nr kom jako loginu w nowej platformie, zaobserwowałem problemy nawet z telefonem kom.Operator pl-fon twierdzi że nie ma to nic wspólnego, a ja jestem w stanie udowodnić że jest inaczej. Problemy zaobserwowałem na ponad 150 tel w usłudze PL-FON. Za sprawą tego wszystkiego nie działa poprawnie ani mój nr. w usłudze PL-FON, ani nr tel kom z którym nigdy nie miałem problemów dotąt od 12 lat.Taka jest prawda, jeżeli operator PL-FON z tym sie nie zgadza to chętnie podyskutuje z panami informatykami z PL-FON i i działem prawnym, jak kiedyś : kiedy to naliczało im podwójne doładowania i nie wiedzieli o co chodzi - pomogłem rozwiązać problem na którym tracili 100% na doładowaniach, zgłosiłem/pomogłem za free, a teraz oczekuje zdecydowanej poprawy jakości usług, lub przeniesienia nr z PL-FON do innego operatora VOIP z którym nie ma problemów i jakością połączeń, rozmów itp.Prosze nie usuwać tego komentarza jak dotąd, komentarza zgodnego z prawdą co do jakości poł. i rozmów, również sposobu zakładania konta/ podawanie w loginie nr innego operatora - w tym przypadku GSM.A co jeżeli ktoś nie ma tel. kom ? przecież tacy też są, znaczy to że nie może założyć konta w PL-FON ? Od konsultanta plfon dowiedziałem sie że może podać tel znajomego ? więc pytam konsultanta : a co będzie jak znajomy będzie chciał wykorzytać swój nr do założenia konta w PLFON ? ponieważ jego nr nie może być wykorzystany 2 raz to może podać tel następnego znajomego ? :) Sami widzicie że to wszystko nie trzyma sie kupy.A tak nawiasem mówiąc nr tel. kom jako login ? wykorzystywany jest dodatkowo w celach weryfikacyjnych. identyfikacyjnych użytkownika -tak się dowiedziałem od konsultanta PL- FON- jaka to identyfikacja jak można podać nr. gsm znajomego j.w. Jeszcze prośba do Admina tego portalu : proszę publikować wszystkie komentarze, nie tylka pozytywne / wszystko co napisałem jest zgodne z prawdą co jestem w stanie udowodnić i nikogo nie obrażam, więc prosze nie usuwać komentarza o operatorze voip PL-FON
27.03.2014 23:41
A gdzie są opinie na temat operatora PL-FON, od czasu kiedy użytkownicy zostali zmuszeni do przejścia na nową platforme / opinie złe i dlaczego są usuwane, mimo że zgodne z prawdą. Jakość usługi pogorszyła się a nawet czasem wogóle nie działa. Taka jest prawda i prosze tym razem nie usuwać komentarza.
21.02.2014 18:52
Na starej i nowej platformie PLFON mam te same problemy. W historii połączeń stwierdziłem naliczanie rozmów w tym samym czasie. Technicznie jest to niemożliwe i dlatego PLFON zwraca pieniądze. Najbardziej mnie denerwują wykazane w historii rozmowy z dwoma takimi samymi numerami tel w tym samym czasie.. Na nowej platformie przez 2 m-ce nie miałem dostępu do historii, bo byłem niezweryfikowany. Pieniądze z konta zniknęły. Wpłaciłem 5 zł i tego samego dnia 5 zł zniknęło z konta, chociaż nie przeprowadziłem żadnej rozmowy. W historii później stwierdziłem, że naliczone mi rozmowy z dwoma numerami telefonów w tym samym czasie.
Krzysztof Raportuj
27.01.2014 14:04
Od momentu przejścia na nową platformę, czyli początek 01.2014 zaczęły się moje problemy z tym operatorem, czyli do dziś 27.01.14. Problem z bramką granstream ht-486 polega na tym, że nie można się do mnie dodzwonić (sygnał zajęty). Próbowałem wielokrotnie kontaktować się, czy to z działem technicznym poprzez maile, czy dzwoniąc pod podany nr. tel. żadna z tych prób nie przyniosła odzewu, jedyny kontakt jaki uzyskałem to konsultanci na czacie (kilka nawiązanych połączeń), ale tam także nie uzyskałem pomocy, miałem wrażenie, że rozłączają się celowo przy pytaniu na które nie znali odpowiedzi, lub po prostu nie odpowiadają, przykład konsultantka prosi o podanie loginu, po podaniu loginu rozmowa się kończy i tak przy każdej próbie, moja rozmowa z konsultanem nie trwała nigdy dłużej jak dwa trzy zdania- to się w głowie nie mieści . Także zdecydowanie nie polecam, bo przy jakimkolwiek problemie prawdopodobnie nie otrzymacie żądnej pomocy zostaniecie pozostawieni samym sobie, a serwisu ta firma nie prowadzi. Takiego lekceważenia klienta nie spotkałem nigdzie indziej, dlatego rezygnuje z usług firmy, która mnie olewa, konkurencja jest spora, jest w czym wybierać więc po co się denerwować.
13.01.2014 19:48
W nowym systemie tragedia. Gorsza jakość rozmów. PLFON nie odbiera telefonów. Weryfikacja niemożliwa w Media Markt i przez skypa, dlatego brak dostępu do historii połączeń. Zmieniam operatora.
Łukasz Raportuj
03.01.2014 11:06
Nikt nie odbiera nie infolinii - sprawdź sam!!!!!
Mariola Raportuj
13.10.2013 16:17
POLECAM !
Mario85 Raportuj
14.07.2013 17:47
Polecam PLFON jestem klientem od 3 lat. W końcu operator zmniejszył koszty połączeń na komórki do 18 groszy także do Play do tego można wykupić pakiet minut i koszty spadają do 14 groszy za minute. Przenosiny do niższej taryfy trwały 2 dni i jeszcze trzeba było skonfigurować bramkę od nowa ale dzięki fachowej pomocy (przez czat) poszło sprawnie i jest super POLECAM.
12.07.2013 14:56
Oferta z nielimitowanym połączeniami super do tego telefon za zeta. BOK zawsze dostępny i pomocy. Polecam
esbecja Raportuj
28.06.2013 14:48
Najgorszy operator jakiego spotkałem. Obsługa do niczego. Jakość mierna. NIE polecam.
12.06.2013 00:27
Przez 5 dni staralem sie dodzwonic do operatora, niestety nikt nie odbiera na infolinii. Proba dotyczyla godzin roboczych i poza nimi, okolo 10 telefonow, 5 - 15 min kazdy. Nie odpowiadaja na maile i inne proby kontatku. Jesli tak firma traktuje potencjalnych klientow - biznes, to radze trzymac sie z daleka od klienta. Dobrze ze odpadli na pierwszym najprostszym tescie. Nikomu nie polecam noies@jadamspam.pl
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP