Opinie o FREECONET

FREECONET
Polska
FREECONET
Infolinia: 2222
3.60
Opinie 196
Oceny 826

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
Włodek Raportuj
29.05.2017 18:32
Od kilku m-cy, po przeniesieniu mojego konta z FCN3 do FCN4 (na moje niepotrzebne życzenie), trwa problem z przywróceniem normalnej funkcjonalności mojego telefonu (Gigaset A420 Duo). Do dziś nierozwiązany. Jestem tym mocno sfrustrowany. Proszę mi doradzić, czy jest inny dostawca analogicznych usług, NIE droższy od FCN, znany jako niezawodny, który zapewniłby mi "bezbolesne" przejście do siebie. Dodam, że potrzebuję również korzystać z komunikatora Zoiper, gdy czasami przebywam na Półwyspie Arabskim (tam Zoiper jest blokowany, lecz użycie bezpłatnego SoftEther VPN Client Manager pozwala na skuteczne obejście blokady). Moje potrzeby są skromne: rzadkie rozmowy telefoniczne, system prepaid, Zoiper (też rzadko). Dziękuję i pozdrawiam. W. z Łodzi
10.04.2017 11:07
Operator posiada wszystkie funkcje. Niestety podnosi koszty utrzymania. Najdroższe są opłaty na komórkę 0,30PLN inni maja 0,14-0,15PLN. Stacjonarne 0,06 PLN inni mają 0,04 -0,05 PLN Brak interfejsu na przeglądarke przy nowym e-boku. Powinni pomyśleć o Klientach: - zbliżyć się cenowo do konkurencji, - uruchomić wtyczkę do przeglądarki, - Starać się uruchomić kompatybilność rozmów HD z Polskimi opertorami GSM i stacjonarnymi. Plusy : -Korzystam od kilku lat I jest stabilne połączenie. Była może jedna awaria (15 min w nocy), -Promocje dla Klientów, - Jakość rozmów - Szybkość działania e-boku i serwis jest SUPER!
27.02.2017 19:04
Nie nie działa!!! Założyłem konto żeby skorzystać z wirtualnego faksu. Interfejs tragiczny, godzina zmarnowana na konfigurację, po której okazało się, że i tak nic nie działa. Z ciekawości spróbowałem zwykłych połączeń, wychodzących i przychodzących. Na dwóch numerach i na dwóch komputerach - absolutnie NIC NIE DZIAŁA.
Darek123 Raportuj
16.01.2017 20:02
Jestem u nich bardzo długo (chyba z 9 lat) i mogę powiedzieć że jest ok i nie narzekałem. Niestety podnieśli z nowym 2017 rokiem ceny usług (za abonament i za numer) i chyba zrezygnuję. Używałem go głównie do połączeń przychodzących, a że jest ich coraz mniej więc po podwyżce nie ma sensu już dalej tego ciągnąć. Na rozmowy wychodzące używam innych, dużo tańszych operatorów.
rafwel Raportuj
13.05.2016 08:18
Mam tego operatora do dzisiaj i nie narzekam, nie wiem czy są tańsi i lepsi - może są jednak ten operator mi wystarcza tym bardziej że nie korzystam tyle co wcześniej.
PotokAnia Raportuj
22.04.2016 14:14
Z całej listy różnych operatorów VoIP, których maiałam okazję tstować jestem najbardziej zadowolona z tego operatora.
13.02.2016 12:11
zlodzieje i oszusci !!! mialem u nich konto i caly czas problem z polaczeniam. stwierdzili, ze wina lezy po mojej stronie (mojego sprzetu). nie chcieli zwrocic wplaconych srodkow powolujac sie na kruczki prawne w regulaminie. UWAZAJCIE na nich !!!
28.01.2016 07:00
Dziala dobrze od poczatku uzytkowania. ostatnie usterki rozwiazane z pomoca obslugi ttechnicznej, ktorej wystawiam bardzo dobra ocenne..
10.03.2015 10:29
Wystawiam bardzo dobrą opinie. Rzadko się zdarza, zebypo podpisaniu umowy firma zatroszczyła się o swojego klienta - szczególnie gdy pojawiają się problemy. Sama usługa działa dorze i oki co ( po miesiacu) nie ma powodów do narzekania.
02.01.2015 11:40
Jestem zadowolony. Rzadko zdobywam się na komentarze ale w przypadku frikonet jestem zaskoczony szybka i rzetelną pomocą jaką dostałem od informatykó. Telefony zalozylem nowe bo o zgrozo zalatwic coś w Orange czy innego to jakiś koszmar. W biurze działa wszystko bez zarzutu i stabilnie. Jest to warte swoeje ceny a;le czekam na jakies obniżki stalych opłat bo konkurencja nie śpi.
25.09.2014 20:17
Witam wszystkich. Zawsze ile głosów tyle racji... Pojawiła się na rynku oferta FREEHALO.EU gdzie operator bezpłatnie daje wirtualną centralę w pełnej funkcjonalności.... Czy najtaniej nie wiem ale jak za darmo to chyba najtaniej :)
freeconet coraz droższy Raportuj
25.06.2014 15:01
koszt rozmów bez abonamentu na komórki 24grosze, a z abonamentem 15 groszy, wirtualna centrala minimum 20zł, faks 10zł, nagrywanie rozmów 99zł - freeconet to jeden z najdroższych operatorów - są firmy które świadczą usługi wirtualnej centrali za darmo łącznie z nagrywaniem rozmów, faks na email i stawkami 9 groszy na telefony komórkowe kto decyduje się płacić tak wysokie opłaty ?
25.03.2014 19:11
Jestem użytkownikiem przeniesionym z Tlenofonu, który podłączyłem sobie 5 lat temu /bramka VOIP/. Na początku były choroby wieku dziecięcego a więc awarie, potem stabilnie i długo, długo wszystko OK. Po przejściu do Freeconet jest równia pochyła, czyli coraz gorzej. Ostatnie 2 miesiące, więcej telefonów nie mam jak mam... Odpowiedzi z działu technicznego można podsumować jednym: "Szukaj Pan u siebie, u nas jest OK". A ja mam ciągle te samą bramkę, ten sam router i ten sam Internet...
20.02.2014 12:37
obsługa bardzo kiepska, odrzucają reklamację, usuwają numery, usługi nie działają to tak w skrócie
Mariomaster Raportuj
15.02.2014 12:29
Nie polecam wreszcie przeniosłem trzy numery do innego operatora i płacę 1 zł na rok i myślałem że już nie będę płacił Freeconet a oni dalej pobierają 1.23 za konto bez numeru telefonicznego. Po prostu oszuści i o cokolwiek zapytasz odpowiadają, że jest to zgodne z regulaminem więc po prostu wysyłam rezygnację pocztą i nie chcę już więcej słyszeć o nich. Obsługa arogancka więc dla mnie nie do zaakceptowania.
zaniepokojony Raportuj
11.02.2014 12:03
Korzystam z FC od 1,5roku i ostatnimi czasy jakość połączeń spada.To coś przerywa,to zerwie połączenie.Nasiliło się od miesiąca,przedtem było OK.Wciąż liczę na poprawę,bo jak dotąd nie narzekałem.
Mariomaster Raportuj
04.01.2014 10:24
Nie polecam ze względu na wysokie koszty utrzymania numeru. Bylem we Freeconet trzy lata z całą rodziną i mimo iż trzy numery były na jednym koncie musiałem płacić nie tylko za numery stacjonarne ale także trzy razy za utrzymanie konta wiec napisałem do nich ale odpowiedzieli w arogancki sposób próbowałem przenieść je do Halonet. Wtedy odpowiedzieli ze nie ma takiej technicznej możliwości a tak naprawdę korzystali z tego ze nie było uregulowań prawnych do przeniesienia numerów od operatorów VoIP na szczęście to już się zmieniło i od stycznia jestem w Halonet. POLECAM Halonet 1 zł za rok a nie 2 zł za miesiąc we Freeconet wiec dla mnie to prosty rachunek za trzy numery to 3 zł a nie 72 zł wiec niech każdy sobie odpowie ile to razy drożej !!!
07.11.2013 15:03
Ogólnie operator bardzo w porządku, ale jak dla mnie dużą wadą jest brak możliwości płacenia kartą płatniczą typu debit pekao s.a..
Paweł Raportuj
18.07.2013 03:02
Najlepsza telefonia VoiP. Korzystam z obu ofert tego operatora: Tlenofon i FreecoNet i przyznaje nie narzekam. Korzystam w domu i firmie. Polecam.
wasyliada Raportuj
30.05.2013 01:40
Testuje kila dni;na razie jakość rozmów b dobra; na razie nie ufnie badam moja dostępność co jakiś czas, mam pewne zastrzeżenia do bycia online , zobaczymy w dłuższym okresie, calośc pracuje z urządzeniem speedtouch 780WL
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP