Opinie o Net4Call


Net4Call
Infolinia:
brak
Opinie
34
Komentarze internautów
Dodaj komentarz
robo
Raportuj
09.04.2018 14:11
ja przeniosłem numery do freepbx.pl
za numery przeniesione nie pobierają opłat abonamentowych
Marek
Raportuj
06.04.2018 12:59
Można przenosić numery bezproblemowo do ipcall.pl - https://www.ipcall.pl/dolacz-do-nas
Mój numer przeszedł bez problemu
Kaczor
Raportuj
27.03.2018 22:19
Jest już oficjalne info na stronie
Drogi użytkowniku,
Z przyczyn od nas niezależnych jesteśmy zmuszeni przerwać/zawiesić działalność Net4Call. W trosce o dobro Twojego biznesu nawiązaliśmy współpracę z siecią SuperVoIP.pl , która może przejąć obsługę Państwa numerów. W przypadku, gdyby Państwo chcieli zachować swój dotychczasowy numer/y należy, otworzyć konto na stronie https://panel.supervoip.pl/register/ (przy rejestracji wybrać numer dowolny) oraz wysłać maila na adres info@supervoip.pl lub zadzwonić pod numer 612504014 i poinformować jaki numer należał do Państwa w systemie Net4Call i do jakiego nowego konta w SuperVoIP.pl ma zostać przypięty.
Możliwość przeniesienia numeracji i utrzymania jej aktywnej będzie przez 30 dni od dnia dzisiejszego (26.03.2018)
W przypadku pozostałych kwestii proszę zapytania kierować na adres: admin@net4call.co.uk
Chcielibyśmy bardzo podziękować za dotychczasową współpracę i przeprosić za wynikłe problemy.
Z poważaniem Zespół Net4Call
czaban
Raportuj
27.03.2018 20:32
Net4call LTD
Ground Floor Suite F Breakspear Way Hemel Hempstead HP2 4TZ
Jedyny zarządzający: Artur Jan Sliwinski
Nadal nie działa i brak kontaktu - czy ktoś wie co dzieje się z firmą i naszymi pieniędzmi?
Net4call nie działa
Raportuj
27.03.2018 09:56
Jak w temacie. Brak usług co najmniej od rana 26.03.2018. KOnto ostatnio zasilone, bak możliwości kontaktu z operatorem. Od dwóch dni paraliż firmy.
Firmy
Raportuj
27.03.2018 09:27
Też mamy problem od poniedziałku szkoda że brak kontaktu nie wiadomo co robić czy to awaria czy koniec działalności :)
zibi1983
Raportuj
26.03.2018 20:19
Konkretnie od niedzieli.... też cisza. Maile nie dochodzą do nich. Ktoś wie długo to potrwa ? Czy już trzeba szukać innego dostawcy ?
Mirek
Raportuj
26.03.2018 14:03
U mnie w Firmie też niestety cisza. W sobotę działało jeszcze normalnie, a dziś w poniedziałek tj. 26.03.2018 od rana głucho, centralka nie łączy się do operatora !!!
firma
Raportuj
05.04.2017 16:18
Współpracujemy z Net4Call od ponad dwóch lat i chciałbym pochwalić za sumienność i jakość usług jakie są dla nas świadczone. Na początku mieliśmy sporo problemów z konfiguracją naszych serwerów jednakże szybka i profesjonalna reakcja konsultantów z net4call pozwoliła załatwić tę sprawę. można liczyć na negocjacje cen oraz dostosowanie usług do specyficznych potrzeb klienta. pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje. Kamil
jareq
Raportuj
06.10.2016 01:07
Operator-kombinator, wysyła e-maile że nastąpiła zmiana w cenniku i czyści konto "aż miło", licząc 3x tyle za połączenie. Także sprawdzajcie bilingi, oczywiście w oficjalnym cenniku nie ma żadnych zmian do dziś włącznie.
Magda
Raportuj
03.05.2015 16:45
ja natomiast rozmawiam zupełnie za darmo przez Net4Call wystarczy otworzyć konto i w sieci można rozmawiać do woli. Nie ucinają połączeń po godzinie jak to jest u niektórych operatorów.... mój rekord 6 godzin 37 min :) no cóż gadać trzeba ...
Pozdrawiam
Magda
emigrant
Raportuj
03.05.2015 15:33
Czesto dzwonie do Polski do rodziny i niedawno przezucilem sie na tego operatora. Na poczatku bylo kilka niejasnosci ale ich support byl bardzo pomocny i szybki i od tegto czasu nie mam zadnych problemow.
Jakosc rozmow jest dobra (mozna wybrac dowolny plan taryfowy) a ceny konkurencyjne.
Pozdrawiam.
Duża Firma :)
Raportuj
02.05.2015 13:37
Naprawdę ciężko mi tutaj coś złego na nich powiedzieć a mamy sporo kont voip i sporo konsultantów- oby tak dalej.
No może jedynie że nie wszystko mają na stronie i do automatycznej konfiguracji ale konsultanci są bardzo pomocni.
Pozdrawiam.
Firma x
Marek
Raportuj
02.05.2015 13:31
Dobrze się z nimi współpracuje, nawet można negocjować ceny przy większej ilość rozmów, mało spotykane.
Pozdrawiam
Marek
Bogna
Raportuj
22.03.2015 10:12
Firma podchodzi do klienta na wysokim poziomie zawsze dostępni pod telefonem odpowiadają na wszystkie pytania Szkoda tylko ze nie sprzedaja bramek czy telefonow.
Kaszka
Raportuj
22.03.2015 00:47
Pracuje za granica wiec dosyc czesto dzwonie do rodziny. Wczesniej mialem czterech innych operatorow ale zawsze cos bylo nie tak. Dalem szanse net4call i na razie jestem zadowolony. Zobaczymy jak bedzie dalej.
kujawiak
Raportuj
07.03.2015 22:36
Decydujac sie na tego operatora nie sugerowalem sie cenami. Przekonali mnie fachowa obsluga i podejsciem do klienta. Jezeli nic sie nie zmieni to przeniose do nich firmowe numery. So far so good... :-)