Opinie o Net4Call

Net4Call
Wielka Brytania
Net4Call
Infolinia: brak
4.26
Opinie 36
Oceny 31

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
Fitflops Sale Raportuj
22.06.2018 03:34
It is really a nice and helpful piece of info. I am glad that you shared this helpful info with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing. Fitflops Sale http://www.fitflopssaleclearanceuk.com
Mzwneohq Raportuj
21.06.2018 04:35
Look at the average position pitch map for when United lost to Manchester City 2-1 in September and see how isolated Zlatan Ibrahimovic (No?9) is.sene-maulIvory Coast vs Senegal abandoned in 88th minute after player is rugby tackled by pitch inva. "Keep up to date with ALL the Chelsea and Tottenham Hotspur news, gossip, transfers and goals on our ."I have not seen it back but I heard it was handball and offside. reebok canada new balance black size 6 new balance 999 fit "Performances have been on the up under Owen Coyle for a while and results have started to turn, most notably the shock 1-0 win at Newcastle last month.""City cant afford? any mistakes but when they run at them, Barca will be nervous."
09.04.2018 14:11
ja przeniosłem numery do freepbx.pl za numery przeniesione nie pobierają opłat abonamentowych
06.04.2018 12:59
Można przenosić numery bezproblemowo do ipcall.pl - https://www.ipcall.pl/dolacz-do-nas Mój numer przeszedł bez problemu
Kaczor Raportuj
27.03.2018 22:19
Jest już oficjalne info na stronie Drogi użytkowniku, Z przyczyn od nas niezależnych jesteśmy zmuszeni przerwać/zawiesić działalność Net4Call. W trosce o dobro Twojego biznesu nawiązaliśmy współpracę z siecią SuperVoIP.pl , która może przejąć obsługę Państwa numerów. W przypadku, gdyby Państwo chcieli zachować swój dotychczasowy numer/y należy, otworzyć konto na stronie https://panel.supervoip.pl/register/ (przy rejestracji wybrać numer dowolny) oraz wysłać maila na adres info@supervoip.pl lub zadzwonić pod numer 612504014 i poinformować jaki numer należał do Państwa w systemie Net4Call i do jakiego nowego konta w SuperVoIP.pl ma zostać przypięty. Możliwość przeniesienia numeracji i utrzymania jej aktywnej będzie przez 30 dni od dnia dzisiejszego (26.03.2018) W przypadku pozostałych kwestii proszę zapytania kierować na adres: admin@net4call.co.uk Chcielibyśmy bardzo podziękować za dotychczasową współpracę i przeprosić za wynikłe problemy. Z poważaniem Zespół Net4Call
czaban Raportuj
27.03.2018 20:32
Net4call LTD Ground Floor Suite F Breakspear Way Hemel Hempstead HP2 4TZ Jedyny zarządzający: Artur Jan Sliwinski Nadal nie działa i brak kontaktu - czy ktoś wie co dzieje się z firmą i naszymi pieniędzmi?
Net4call nie działa Raportuj
27.03.2018 09:56
Jak w temacie. Brak usług co najmniej od rana 26.03.2018. KOnto ostatnio zasilone, bak możliwości kontaktu z operatorem. Od dwóch dni paraliż firmy.
27.03.2018 09:27
Też mamy problem od poniedziałku szkoda że brak kontaktu nie wiadomo co robić czy to awaria czy koniec działalności :)
zibi1983 Raportuj
26.03.2018 20:19
Konkretnie od niedzieli.... też cisza. Maile nie dochodzą do nich. Ktoś wie długo to potrwa ? Czy już trzeba szukać innego dostawcy ?
26.03.2018 14:03
U mnie w Firmie też niestety cisza. W sobotę działało jeszcze normalnie, a dziś w poniedziałek tj. 26.03.2018 od rana głucho, centralka nie łączy się do operatora !!!
26.03.2018 12:31
u nas tez nie dziala
25.03.2018 20:15
Przestało działać, nawet strona jest niedostępna
05.04.2017 16:18
Współpracujemy z Net4Call od ponad dwóch lat i chciałbym pochwalić za sumienność i jakość usług jakie są dla nas świadczone. Na początku mieliśmy sporo problemów z konfiguracją naszych serwerów jednakże szybka i profesjonalna reakcja konsultantów z net4call pozwoliła załatwić tę sprawę. można liczyć na negocjacje cen oraz dostosowanie usług do specyficznych potrzeb klienta. pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje. Kamil
06.10.2016 01:07
Operator-kombinator, wysyła e-maile że nastąpiła zmiana w cenniku i czyści konto "aż miło", licząc 3x tyle za połączenie. Także sprawdzajcie bilingi, oczywiście w oficjalnym cenniku nie ma żadnych zmian do dziś włącznie.
03.05.2015 16:45
ja natomiast rozmawiam zupełnie za darmo przez Net4Call wystarczy otworzyć konto i w sieci można rozmawiać do woli. Nie ucinają połączeń po godzinie jak to jest u niektórych operatorów.... mój rekord 6 godzin 37 min :) no cóż gadać trzeba ... Pozdrawiam Magda
emigrant Raportuj
03.05.2015 15:33
Czesto dzwonie do Polski do rodziny i niedawno przezucilem sie na tego operatora. Na poczatku bylo kilka niejasnosci ale ich support byl bardzo pomocny i szybki i od tegto czasu nie mam zadnych problemow. Jakosc rozmow jest dobra (mozna wybrac dowolny plan taryfowy) a ceny konkurencyjne. Pozdrawiam.
Duża Firma :) Raportuj
02.05.2015 13:37
Naprawdę ciężko mi tutaj coś złego na nich powiedzieć a mamy sporo kont voip i sporo konsultantów- oby tak dalej. No może jedynie że nie wszystko mają na stronie i do automatycznej konfiguracji ale konsultanci są bardzo pomocni. Pozdrawiam. Firma x
02.05.2015 13:31
Dobrze się z nimi współpracuje, nawet można negocjować ceny przy większej ilość rozmów, mało spotykane. Pozdrawiam Marek
22.03.2015 10:12
Firma podchodzi do klienta na wysokim poziomie zawsze dostępni pod telefonem odpowiadają na wszystkie pytania Szkoda tylko ze nie sprzedaja bramek czy telefonow.
Kaszka Raportuj
22.03.2015 00:47
Pracuje za granica wiec dosyc czesto dzwonie do rodziny. Wczesniej mialem czterech innych operatorow ale zawsze cos bylo nie tak. Dalem szanse net4call i na razie jestem zadowolony. Zobaczymy jak bedzie dalej.
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP