Dodaj komentarz i/lub ocenę operatora HAPPYCALL

HAPPYCALL
Polska
HAPPYCALL
Infolinia: brak
3.77
Opinie 432
Oceny 372
Możesz ocenić nie więcej niż trzech operatorów
Możesz także dodać komentarz dotyczący operatora HAPPYCALL
W trosce o rzetelność ocen i komentarzy prosimy o podanie numeru klienta lub numeru telefonu. Pozostanie on wyłącznie do wiadomości operatora i redakcji serwisu. Jeśli operator nie zgodzi się z opinią, a poniższe pole będzie niewypełnione, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza/oceny.
Komentarz zawierający treść reklamową, bądź sprzeczny z zasadami współżycia społecznego będzie usunięty.Zastrzegamy sobie prawo do redagowania, skracania, bądź usuwania komentarzy bez podania konkretnej przyczyny.

eTelefonia.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy.

Uwaga. Twój adres IP będzie zapisany w bazie danych wraz z dodaniem komentarza. Nie będzie on jednak wyświetlony na stronie.

Komentarze internautów

Przemek Raportuj
30.10.2017 09:55
Dopóki dało się dzwonić było ok. Ale jak pojawił się problem z połączeniami, to praktycznie zero pomocy technicznej. Nie odpowiadają na maile i nie mają infolinii. A jak po kliku dniach ktoś odpowiedział na maila, to chyba pracują tam jacyś laicy, co nie mają pojęcia o internecie i telefonii. Nienormalna firma. ODRADZAM KAŻDEMU
Mirosław Raportuj
02.08.2017 11:50
Numer stacjonarny z Orange przeniosłem do HappyCall. Wszystkie formalności HappyCall załatwia za klienta. Polecam wszystkim którzy nie chcą już płacić za kabel TP, a obecnie Orange. Naprawdę warto, ponieważ numer przeniesiony jest ważny bezterminowo za jedyne 1zł/mies. Cały czas jest promocja na doładowanie 20% od wartości doładowania gratis. Za wartość najniższego abonamentu w Orange można mieć 600 minut rozmów na numery krajowe i Europę !!! Jeśli moja opinia cię zachęciła to wpisz 5631 jako polecającego. Gorąco POLECAM.
wieloletni_uzytkownik Raportuj
08.12.2016 22:21
Używam happycall od ponad 6 lat. Przez ten czas były może jeden raz problemy z dodzwonieniem się. Wykorzystuje 3 numery w różnych konfiguracjach. Z bramką Linksys działają 2 linie, a trzecią wykorzystuję jako softphone (Csip simple) na moim telefonie z androidem. Częste połączenia do USA dorównują jakością z połączeniami lokalnymi. Robiłem nawet takie kombinacje, że będąc w USA łączyłem się smartfonem z Wi-Fi, rejestrowałem się w apliacji Csip i dzwoniłem do Polski po POLSKCH stawkach. Wszystko co musisz miec to dostęp do stabilnego internetu i możesz dzwonić z każdego miejsca w świecie jak z numeru lokalnego. Ja zdecydowanie polecam operatora, a jeśli TY chcesz, to możesz polecić mnie podając mój numer klienta podczas rejestracji w happycall: 2492 , Dzięki!
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP