Dodaj komentarz i/lub ocenę operatora HAPPYCALL

HAPPYCALL
Polska
HAPPYCALL
Infolinia: brak
3.78
Opinie 430
Oceny 371
Możesz ocenić nie więcej niż trzech operatorów
Możesz także dodać komentarz dotyczący operatora HAPPYCALL
W trosce o rzetelność ocen i komentarzy prosimy o podanie numeru klienta lub numeru telefonu. Pozostanie on wyłącznie do wiadomości operatora i redakcji serwisu. Jeśli operator nie zgodzi się z opinią, a poniższe pole będzie niewypełnione, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza/oceny.
Komentarz zawierający treść reklamową, bądź sprzeczny z zasadami współżycia społecznego będzie usunięty.Zastrzegamy sobie prawo do redagowania, skracania, bądź usuwania komentarzy bez podania konkretnej przyczyny.

eTelefonia.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy.

Uwaga. Twój adres IP będzie zapisany w bazie danych wraz z dodaniem komentarza. Nie będzie on jednak wyświetlony na stronie.

Komentarze internautów

wieloletni_uzytkownik Raportuj
08.12.2016 22:21
Używam happycall od ponad 6 lat. Przez ten czas były może jeden raz problemy z dodzwonieniem się. Wykorzystuje 3 numery w różnych konfiguracjach. Z bramką Linksys działają 2 linie, a trzecią wykorzystuję jako softphone (Csip simple) na moim telefonie z androidem. Częste połączenia do USA dorównują jakością z połączeniami lokalnymi. Robiłem nawet takie kombinacje, że będąc w USA łączyłem się smartfonem z Wi-Fi, rejestrowałem się w apliacji Csip i dzwoniłem do Polski po POLSKCH stawkach. Wszystko co musisz miec to dostęp do stabilnego internetu i możesz dzwonić z każdego miejsca w świecie jak z numeru lokalnego. Ja zdecydowanie polecam operatora, a jeśli TY chcesz, to możesz polecić mnie podając mój numer klienta podczas rejestracji w happycall: 2492 , Dzięki!
Nowomir Raportuj
07.12.2016 18:14
Każdy kto interesuje się tematyką VoIp ten wie że operator HappyCall to sprawdzona dobra firma. Owszem, nie posiada rozbudowanego call ceter, ale wiadomo że to kosztuje i spowodowałoby autoamatycznie podniesienie kosztów świadczenia usługi. Ja obecnie posiadam trzy numery w koncie HappyCall i za każdy płacę po 1 zł/mies. czyli za rok w sumie tylko tyle co w TP płaciłem za miesiąc za jedną linię (numer) analogowy... Jakość rozmów bardzo dobra, a nawet extra jeśli masz sprzęt obsługujący HD Voice. Konfiguracja konta jest banalnie prosta. Do tego mnogość dodatkowych funkcji- nie będę wymieniał- dla każdego coś dobrego- zachęcam zapoznać się na stronie HappyCall. Polecam, polecam bo sam wypróbowałem i mogę z czystym sumieniem to zrobić. Jeśli chcesz to możesz przy zakładaniu konta dodać mnie jako polecającego- mój numer klienta: xxxx (usunięte) Pozdrawiam wszystkich omijających roaming za pomocą VoIp:)
Bartek Raportuj
16.11.2016 09:13
Odkąd przeniosłem swój numer do Happycall mam same problemy, ciągle awarie i problematyczne sytuację a obsługa jak zawsze nie jest wstanie racjonalnie pomóc rozwiązać problem, tym razem mam problem z połączeniami na mój własny numer GSM, numer wpisuje prawidłowo i niestety bardzo często zamiast dodzwonić się do siebie, moje połączenie jest przekierowywane na numer zirytowanego Pana który jest już lekko wkurwiony że do niego bez sensu dzwonimy. W bilingach wszystko jest ok, numer w bilingach jest prawidłowy i połączenia są oczywiście prawidłowo taryfikowane ale niestety łącze się z innym numerem niż ten który wybierałem. Napisałem zgłoszenie do biura obsługi , otrzymałem standardową odpowiedź że u nich wszystko ok i że mam pisać do play, tylko po co ja mam pisać do play jak mój numer GSM na który próbuje się dodzwonić należy do a2mobile? Tak wiec sieć ta może i jest tania ale czy to ma sens, nie rozwiążesz tutaj problemu „od ręki”, wszystkie problemy z połączeniami konsultant zbywa formułką że u nich jest wszystko ok i że to wina kogoś innego. Nie mają infolinii, czat nie działa (można przetestować, czeka się bardzo długo na połączenie z operatorem) na zapytania emial też jakoś specjalnie się nie spieszą żeby odpowiedzieć.
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP