Dodaj komentarz i/lub ocenę operatora FREECONET

FREECONET
Polska
FREECONET
Infolinia: 2222
3.59
Opinie 197
Oceny 827
Możesz ocenić nie więcej niż trzech operatorów
Możesz także dodać komentarz dotyczący operatora FREECONET
W trosce o rzetelność ocen i komentarzy prosimy o podanie numeru klienta lub numeru telefonu. Pozostanie on wyłącznie do wiadomości operatora i redakcji serwisu. Jeśli operator nie zgodzi się z opinią, a poniższe pole będzie niewypełnione, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza/oceny.
Komentarz zawierający treść reklamową, bądź sprzeczny z zasadami współżycia społecznego będzie usunięty.Zastrzegamy sobie prawo do redagowania, skracania, bądź usuwania komentarzy bez podania konkretnej przyczyny.

eTelefonia.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy.

Uwaga. Twój adres IP będzie zapisany w bazie danych wraz z dodaniem komentarza. Nie będzie on jednak wyświetlony na stronie.

Komentarze internautów

Marcin Raportuj
15.12.2017 11:24
Wielkie rozczarowanie - firma nie chce budować pozytywnych relacji z nami. Współpracowaliśmy ponad 5 lat, średnio miesięcznie płacimy w granicach 150-200 zł. W listopadzie zmieniliśmy ustawienia, bo szukaliśmy nowych funkcji. W efekcie przy okazji zmieniliśmy długość nagrywania rozmów z miesiąca na sześć. Przy zmianie długości nie pojawia się żadna informacja o dodatkowych opłatach, tymczasem do rachunku doliczono 200 zł za zmianę ustawienia (opcja na naszym koncie aktywna była tydzień). Reklamacja została oddalona, a do dzisiaj, a mija ponad miesiąc nikt w FCN nie potrafił mi wskazać w cenniku opłaty 200 zł za tą obsługę - przeanalizowałem później cennik i znalazłem taką usługę za 60 zł, za 200 mi się nie udało - nie ma takiej pozycji w cenniku dostępnym na stronie. FCN dotąd również nie wskazał punktu cennika, na podstawie którego opłata wynosi aż 200 zł. Ostrzegam innym nim dadzą się nieświadomie naciągnąć na duże opłaty za przypadkowe usługi.
Włodek Raportuj
29.05.2017 18:32
Od kilku m-cy, po przeniesieniu mojego konta z FCN3 do FCN4 (na moje niepotrzebne życzenie), trwa problem z przywróceniem normalnej funkcjonalności mojego telefonu (Gigaset A420 Duo). Do dziś nierozwiązany. Jestem tym mocno sfrustrowany. Proszę mi doradzić, czy jest inny dostawca analogicznych usług, NIE droższy od FCN, znany jako niezawodny, który zapewniłby mi "bezbolesne" przejście do siebie. Dodam, że potrzebuję również korzystać z komunikatora Zoiper, gdy czasami przebywam na Półwyspie Arabskim (tam Zoiper jest blokowany, lecz użycie bezpłatnego SoftEther VPN Client Manager pozwala na skuteczne obejście blokady). Moje potrzeby są skromne: rzadkie rozmowy telefoniczne, system prepaid, Zoiper (też rzadko). Dziękuję i pozdrawiam. W. z Łodzi
10.04.2017 11:07
Operator posiada wszystkie funkcje. Niestety podnosi koszty utrzymania. Najdroższe są opłaty na komórkę 0,30PLN inni maja 0,14-0,15PLN. Stacjonarne 0,06 PLN inni mają 0,04 -0,05 PLN Brak interfejsu na przeglądarke przy nowym e-boku. Powinni pomyśleć o Klientach: - zbliżyć się cenowo do konkurencji, - uruchomić wtyczkę do przeglądarki, - Starać się uruchomić kompatybilność rozmów HD z Polskimi opertorami GSM i stacjonarnymi. Plusy : -Korzystam od kilku lat I jest stabilne połączenie. Była może jedna awaria (15 min w nocy), -Promocje dla Klientów, - Jakość rozmów - Szybkość działania e-boku i serwis jest SUPER!
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP