Dodaj komentarz i/lub ocenę operatora TeleCube

TeleCube
Polska
TeleCube
Infolinia: 221131415
4.67
Opinie 10
Oceny 12
Możesz ocenić nie więcej niż trzech operatorów
Możesz także dodać komentarz dotyczący operatora TeleCube
W trosce o rzetelność ocen i komentarzy prosimy o podanie numeru klienta lub numeru telefonu. Pozostanie on wyłącznie do wiadomości operatora i redakcji serwisu. Jeśli operator nie zgodzi się z opinią, a poniższe pole będzie niewypełnione, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia komentarza/oceny.
Komentarz zawierający treść reklamową, bądź sprzeczny z zasadami współżycia społecznego będzie usunięty.Zastrzegamy sobie prawo do redagowania, skracania, bądź usuwania komentarzy bez podania konkretnej przyczyny.

eTelefonia.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy.

Uwaga. Twój adres IP będzie zapisany w bazie danych wraz z dodaniem komentarza. Nie będzie on jednak wyświetlony na stronie.

Komentarze internautów

Kornel Raportuj
02.07.2017 11:54
Też potwierdzam pozytywne opinie o telecube. Moja firma wybrała pakiet biznes i złote numery, bardzo dobra oferta. Miła obsługa. Panel świetny, czytelny. Jestem bardzo zadowolony, polecam.
Telefonia TeleCube Raportuj
28.06.2017 12:11
Szanowna Pani "Ado" Dziękujemy za podaną informację, aczkolwiek jesteśmy nią bardzo zaskoczeni. Średni czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z naszym konsultantem, wynosi 10 sekund (dane za maj 2017, na podstawie „Statystyk z kolejek”), a na maile odpowiadamy najczęściej do 1 godziny. Żadnego Klienta nie pozostawiamy bez pomocy i bez odpowiedzi. Pozostajemy do dyspozycji naszych Klientów w godzinach od 9:00 do 17:00, w dni robocze, pod numerem telefonu, pod adresem mailowym i via czat. Kładziemy bardzo duży nacisk, na jakość obsługi Klienta, w naszej telefonii, dlatego nie możemy przejść obojętnie obok Pani wpisu. Jeśli nie spełniliśmy Pani oczekiwań, przepraszamy za to. Bylibyśmy jednak bardzo wdzięczni, za podanie konkretów opisanych przez Panią sytuacji tzn. kiedy nie odebraliśmy połączenia (proszę podać dzień i godzinę) i w jakim aspekcie nie została Pani udzielona pomoc. Dzięki uzyskanym informacjom będziemy mogli się do nich bezpośrednio odnieść. Prosimy o odpowiedź na niniejszym forum lub poprzez nasz email: info@telecube.pl Pozdrawiamy serdecznie Zespół TeleCube.pl
26.06.2017 10:18
Nie odbierają telefonu...i nie chcą w ogóle udzielić pomocy nie polecam!
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP