Datera Call-eX Cloud - automatyczna infolinia dla banków spółdzielczych

  • Dział: VOIP

W ramach wspólnego projektu, spółka Aiton Caldwell udostępnia swój system telekomunikacyjny - wirtualną centralę telefoniczną Datera Call-eX Cloud. Głównym zadaniem systemu jest zapewnienie usług realizowanych w technologii VOIP z protokołem SIP. Firma I-BS.PL, która odpowiada za funkcjonowanie systemów bankowości elektronicznej obsługiwanych instytucji – zadba o ich komunikację z centralą telefoniczną.

Czytaj dalej...

Jak haker zarabia pieniądze?

  • Dział: VOIP

Większość ludzi uważa, że hakerzy zarabiają pieniądze poprzez włamanie się do banku internetowego, kradną numery kart kredytowych czy też szantażują firmy lub osoby prywatne posiadaniem poufnych informacji. To nie jedyny sposób zarabiania pieniędzy. Hakerzy mogą poprzez swoje nielegalne działania, w legalny sposób zarabiać pieniądze.

Czytaj dalej...

Rejestrator rozmów za 1 zł w promocji Halonet

  • Dział: VOIP

Rejestrator rozmów to wygodne rozwiązanie dla biznesu.  Usługa polega na prostym zapisywaniu połączeń telefonicznych - wychodzących, przychodzących lub w kolejce IVR - bez specjalnych urządzeń. Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerze HaloNet  (dopuszczalne limity to 5GB, 10GB lub 50GB). Klient posiada do nich dostęp po zalogowaniu się do swojego panelu. Pliki rozmów można również ściągać w dowolnej chwili na dysk swojego komputera.

Czytaj dalej...

easyCALL.pl połączy śląską policję - wygrał z Orange

  • Dział: VOIP

easyCALL.pl wygrał przetarg na realizację usług telekomunikacyjnych dla śląskiej policji. To największe zamówienie publiczne w historii operatora. W ramach umowy easyCALL.pl zapewni łączność stacjonarną dla jednostek policji w garnizonie śląskim, obsłuży 217 linii analogowych oraz 8 linii cyfrowych ISDN.

Czytaj dalej...

Budki telefoniczne w Opolu z hotspotami

Użytkownicy smartfonów, tabletów i innych urządzeń mobilnych wykorzystujących Internet bezprzewodowy mogą już korzystać z dwóch zupełnie nowych, otwartych punktów dostępu w centrum Opola. Hotspoty z inicjatywy Urzędu Miasta Opola zostały uruchomione przez operatora telekomunikacyjnego, firmę Orage Polska w dwóch budkach telefonicznych.

Czytaj dalej...

Trzy powody, dla których powinieneś skorzystać z central IP PBX

  • Dział: VOIP

Centrala telefoniczna to urządzenie, w oparciu o które zorganizować można całą firmową komunikację. Nie jest prawdą, że pozwolić sobie mogą na nie jedynie duże firmy – obecnie funkcjonują na rynku centrale hostowane, czyli takie, które działają zupełnie online. Nie zajmują miejsca w firmie, nie wymagają specjalistycznej obsługi, a przy ich zakupie nie trzeba ponieść wysokich jednorazowych kosztów. Niezależnie więc od tego, czy mowa o dużych czy małych firmach – poniżej trzy powody, by skorzystać z central IP.

Czytaj dalej...
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP